aplikace pro hlášení škod pro partnery cargarantie | Tiskové zprávy | autoweek.cz

Aplikace pro hlášení škod pro partnery CarGarantie

Aplikace pro hlášení škod pro partnery CarGarantie

20.02.2017 | | Autoservis

Prodejci automobilů, kteří spolupracují se společností CarGarantie, mohou nyní hlásit škody prostřednictvím mobilních přístrojů pomocí tabletu přes aplikaci CGClaimsApp.
Aplikace k hlášení škod pro Apple iPad a tablety Android je premiérou v oboru. Hlášení škod se tak stává rychlejším a flexibilnějším a může proběhnout přímo během provádění diagnózy vozidla. Aplikace CGClaimsApp byla zavedena ve všech 18 evropských zemích, v nichž je společnost CarGarantie aktivní.
 
Práce s tablety je v autosalonech a organizacích výrobců na vzestupu především v oblasti příjmu do servisu a oprav. A zde je také místo pro uplatnění  CarGarantieApp – škoda může být zaznamenána a nahlášena CarGarantie pomocí CGClaimsApp přímo při prohlídce vozidla. Protože CarGarantie potřebuje na zpracování škod nahlašených on-line většinou pouze několik minut, obdrží prodejce zpětnou informaci k záručnímu případu ještě v době, kdy se zákazník nachází v autosalonu.
 
CGClaimsApp − nyní optimalizovaná i pro chytré telefony
Jako další krok vývoje CGClaimsApp je partnerům CarGarantie nyní k dispozici také aplikace pro chytré telefony. Tak mají i autosalony, které nepracují s tablety, možnost provést nahlášení škody flexibilně přímo z dílny. To usnadňuje a zrychluje pracovní postup a zároveň jde o další důležitý krok směrem k digitalizované budoucnosti.
 
Rychlé a jednoduché hlášení škod
CGClaimsApp byla vytvořena pro tablety a chytré telefony s operačními systémy Android a iOS a lze si ji zdarma stáhnout na Google Play nebo App Store. Aplikace se ovládá intuitivně a nabízí uživateli skutečné výhody. Prostřednictvím kódu QR se pracovník servisu dostane přímo ke smluvním údajům vozidla. Následně může nahlásit škodu a nechat si zobrazit uložené nebo již nahlášené škody.
 
Zadání nového škodního případu je jednoduché - pro nahlášení škody stačí jen několik klepnutí prstem. Jakmile jsou všechny údaje kompletní, může být záruční případ odeslán přímo CarGarantie. Prostřednictvím CGClaimsApp tak zkušení uživatelé potřebují k nahlášení škody jen dvě minuty. Díky tomu se pro partnery CarGarantie stává nahlášení záručního případu ještě rychlejším a jednodušším.