name | autoweek.cz

Designová studie Škoda VisionC

Designová studie Škoda VisionC

05.02.2014 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Představení neobvyklé designové studie Škoda VisionC jako dalšího vývojového stupně tvarosloví značky Škoda. Škoda poprvé představí kupé s pětidveřovou karoserií., koncept s expresivním, dynamickým a emocionálním designem.

Premiéra na autosalonu v Ženevě 2014: vrcholem prezentace značky Škoda letos bude představení designové studie Škoda VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky.

Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.

Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé se značkou Škoda je úvodem do další etapy evoluce: design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.