name | autoweek.cz

Aktuality

  • autoweek.cz - INTERACTION opět nejúspěšnějším distributorem produktů 3M

    11.02.2013 - INTERACTION opět nejúspěšnějším distributorem produktů 3M

     

    Společnost Interaction s.r.o. je na českém trhu předním dodavatelem lakovacích materiálů, příslušenství a kompletního vybavení lakoven. Zabývá se, projekční, servisní a školicí činností, audity provozů a poradenstvím v jejich řízení.

  • autoweek.cz - Renault a Peugeot se zapojí do rychle se rozvíjejícího segmentu

    11.02.2013 - Renault a Peugeot se zapojí do rychle se rozvíjejícího segmentu

    Segmentu malých crossoverů se předpovídá velký nárůst prodeje. Proto nástup nových modelů do tohoto segmentu rychle připravují Renault, Volkswagen, Peugeot, Ford, Fiat a Honda. Klíčové modely Renault Captur a Peugeot 2008 se už brzy představí v Ženevě.

  • autoweek.cz - Autoservis číslo 1-2 2013

    11.02.2013 - Autoservis číslo 1-2 2013

    Vyšlo říjnové číslo magazínu pro profesionály v automobilovém průmyslu, obchodu a servisech Autoservis/Autobazar. Hlavním tématem jsou rozhovor s Josefem Jíšou o nezávislých servisech, analýza trhu ČR a dohady o náplni klimatizací R1234yf.

  • autoweek.cz - Modernizovaný Renault Fluence

    09.02.2013 - Modernizovaný Renault Fluence

    Renault Fluence přichází na český trh s novým atraktivním dynamickým designem v souladu s novou identitou značky Renault. K tomu přidává technické inovace a záruku na 5 let nebo 100 000 km. 

  • autoweek.cz - Škoda Rapid 1,4 DSG Elegance – auto nejen pro mladé

    08.02.2013 - Škoda Rapid 1,4 DSG Elegance – auto nejen pro mladé

    Nový Rapid je model, který by se měl stát jedním z pilířů růstové strategie automobilky Škoda do roku 2018. Je to vůz určený pro globální trh, včetně Číny, a jeho prodejní ambice jsou docela vysoké.

  • autoweek.cz - Analýza českého trhu 2012 - VI. část

    08.02.2013 - Analýza českého trhu 2012 - VI. část

    Statistiky SDA uvádějí prodej jednotlivých modelů podle obchodních tříd. Toto rozdělení je ale nedostatečné. Proto jsme použili podrobnější rozdělení do jednotlivých segmentů abychom měli lepší přehled jaké trendy bylo možné v loňském roce zaznamenat.


«    395 / 463    »