name | autoweek.cz

Aktuality

  • autoweek.cz - Komunikující auta na veletrhu CES předstihla videohry

    03.01.2015 - Komunikující auta na veletrhu CES předstihla videohry

    Především v segmentu prémiových automobilů se veletrh spotřební elektroniky CES v Las Vegas stává prvořadou událostí svým významem překonávající mezinárodní autosalony. Pro automobilky je stále důležitější ukázat, že jsou na čele vývoje.

  • autoweek.cz - Zájem o Škodu Forman v USA

    02.01.2015 - Zájem o Škodu Forman v USA

    Redakce amerického magazínu Autoweek každoročně vydává přehled 25 let starých aut, která stojí za to dovézt do Spojených států. Letos se v něm objevila i Škoda Forman.

  • autoweek.cz - Nový Ford Mondeo - konečně v prodeji

    02.01.2015 - Nový Ford Mondeo - konečně v prodeji

    Ve Spojených státech i v Asii je už nový Ford Mondeo (v USA od jménem Fusion) dlouho v prodeji. V Evropě ale přicházejí do prodeje první dodávky 4. generace až nyní.  Ford evropským zákazníkům modelu Mondeo slibuje největší možnosti výběru variant v historii.

  • autoweek.cz - Peugeot Quartz mate svými rozměry

    30.12.2014 - Peugeot Quartz mate svými rozměry

    Quartz je nejnovějším konceptem v úspěšné řadě studií značky Peugeot, naznačujících možnosti nových technických řešení. Peugeot Quartz byl jednou z atrakcí autosalonu v Paříži. Quartz originálním způsobem spojuje novou generaci SUV se světem nejvýkonnějších vozů značky.

  • autoweek.cz - Šest způsobů, jimiž prodejci dokáží zaujmout

    30.12.2014 - Šest způsobů, jimiž prodejci dokáží zaujmout

    Adam Armruster je partnerem ve firmě, která se zabývá propagací prodejců automobilů a podporou prodeje. Prostřednictvím magazínu Wards Auto nabízí několik rad prodejcům, jak mohou zaujmout kupující a zvýšit svůj zisk. Jeho rady z USA stojí za zamyšlení i u nás.

  • autoweek.cz - Jak týmy F1 udržují svá data v bezpečí před kyberútoky?

    29.12.2014 - Jak týmy F1 udržují svá data v bezpečí před kyberútoky?

    Problematice ochrany aut před kyberútoky se věnujeme velmi často. Jak se ale s tímto nebezpečím vyrovnávají týmy formule 1, které mezi svými monoposty a počítači v boxech přenášejí obrovská množství dat?


«    353 / 469    »