name | autoweek.cz

Druhý ročník Citroën Créative Awards
22.10.2011 | Tiskové zprávy
Soutěž se dělí do tří hlavních kategorií, souvisejících se třemi velmi odlišnými oblastmi, v nichž lze projevit kreativitu: Idea Contest, Video Contest, Style Contest!
Idea Contest
Zpestřit pobyt a čas strávený ve voze a současně reagovat na nové požadavky spojené s cestováním je úkolem, který zadává Citroën uživatelům internetu. Ten je otevřen všem, kteří se chtějí pokusit vymyslet technologické koncepce, které bude možné přetvořit v inovace. Hlavními motty jsou bezpečnost, pohoda a zábava.
Video Contest
Citroën DS5 přišel s novou interpretací principů exkluzivních vozů. Právě o to usiluje druhá kategorie spočívající v natočení videa v délce 30 - 90 s, který bude co nejlépe vystihovat reklamní slogan třetího modelu řady DS: \"DS5 mění definici luxusu, neboť časy se mění a kritéria také\". Film se bude promítat na nejrůznějších akcích v průběhu roku 2012.
Style Contest
V souvislosti s modelem Citroën DS3 Ultra Prestige, který byl představen na frankfurtském autosalonu v luxusnějším provedení s koly s diamantovým výbrusem, koženým čalouněním Club s úpravou Bracelet, černobílým odstínováním barev a přístrojovou deskou v bílé kůži mohou amatérští i profesionální módní návrháři navrhnout oděv, který by hodil k fotografovaní v tomto městském autě.
Pravidla soutěže jsou na stránkách www.citroencreativeawards.com! Účastníci mohou svá díla posílat do 30. listopadu. Výsledky budou vyhlášeny na začátku prosince.
Porota, které bude předsedat ředitel pro výzkum a inženýring skupiny PSA Peugeot Citroën Marc Duval-Destin, rozdělí mezi první tři účastníky v každé kategorii 18 000 €. Oficiální předání cen proběhne v lednu 2012 v Paříži, vítězové za rok 2011 budou mít příležitost exkluzivně navštívit Centrum virtuální reality Citroën a vyzkoušet si zde simulátor řízení!
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz