name | autoweek.cz

Jaro se ŠkoFINem
04.05.2011 | Vladimír Rybecký | Trendy
ŠkoFIN patří k největším finančním společnostem na českém trhu a specializuje se na podporu prodeje značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a koncernové ojeté vozy. Nabízí produkty v oblasti leasingu, úvěru i pojištění, a to jak soukromým osobám, tak i podnikatelům. Také v roce 2010 si udržel vedoucí pozici v rámci společností pomáhajících financovat motorová vozidla. Jeho cílem pro nejbližší období je nejen udržení vedoucího postavení, ale zvýšení podílu na trhu, a to především zvýšením podílu prodeje fleetovým zákazníkům. Také v této oblasti se chce stát jedničkou na českém trhu.
V rámci obchodní a marketingové strategie nyní ŠkoFIN rozšiřuje a zkvalitňuje služby pro své zákazníky. Snížil náklady spojené s pořízením nového vozu a umožní tak jeho koupi co nejširší skupině zájemců.
Jednatelka společnosti ŠkoFIN Ing. Jiřina Tapšíková, MBA, zhodnotila výsledky roku 2010 a další vývoj: \"Výsledky roku 2010 a zákazníky jednoznačně preferovaný úvěr na úkor finančního leasingu jsou jasným signálem ke změně vnímání naší společnosti. ŠkoFIN již není \"leasingovka\", ale finanční společností poskytující kompletní nabídku služeb k pořízení a provozování nového či ojetého vozu koncernu Volkswagen.\"
V oblasti prodeje soukromníkům bude prioritou ŠkoFINu orientace na koncového zákazníka prostřednictvím sítě prodejců jednotlivých značek a vytváření akčních nabídek ve spolupráci s výrobcem a importérem. Jistota a bezpečí zákazníků budou mimo jiné zajištěny nabídkou pojistných produktů (ŠkoFIN PPP, ŠkoFIN GAP, ŠkoFIN Asistent).
Pro rok 2011 ŠkoFIN očekává další oživování automobilového trhu, které chce podpořit novými akčními nabídkami. Mezi hlavní novinky letošního jara patří akční úvěr bez navýšení pro nové a ojeté vozy Škoda, Volkswagen, Audi a Seat, zjednodušení schvalovacího procesu, zrušení většiny poplatků a spuštění nové podoby internetových stránek nabízející více praktických informací, předběžnou kalkulaci a přípravu obchodních smluv předem.
Akční úvěr - základní informace
- nové a ojeté vozy Škoda, Volkswagen, Audi a Seat
- nízká splátka bez navýšení a bez poplatků
- nabídka úvěrových produktů přímo u prodejce
- délka financování 12 – 72 měsíců
- splátka předem 0 – 95 % z pořizovací ceny vozu
- 0 % úrok při splátce předem od 50%
Zjednodušený schvalovací proces
- od 30% splátky předem u nových vozů
- od 40% splátky předem u ojetých vozů
- pouze dva doklady totožnosti
- vyplněný formulář základních údajů klienta
- klient není evidován v insolvenčním registru a NRKI
ŠkoFIN nikdy v historii neúčtoval svým klientům žádný poplatek za uzavření a vedení smlouvy. Teď navíc ruší další administrativní poplatky. Zákazníci tak mohou bezplatně např. změnit profil smlouvy (tj. její zkrácení či prodloužení), předčasně doplatit úvěr či leasing nebo převést smlouvu na třetí osobu. V případě, že se klient dostane do finančních potíží, poskytne mu ŠkoFIN bezplatné poradenství. Tato opatření jsou další důležitou součástí proklientsky orientovaného přístupu společnosti ŠkoFIN.
Bez poplatků za
- uzavření a vedení smlouvy
- změnu profilu smlouvy, např. zkrácení / prodloužení
- předčasné doplacení úvěru či leasingu
- platební prázdniny
- převod smlouvy
- kopie smluvních dokumentů
Dalším trendem pro letošní rok i rok 2012 bude růst operativního leasingu, na který bude ŠkoFIN reagovat rozvojem fleetových služeb.
ŠkoFIN přichází s novou kampaní Akční úvěr na váš vůz, která je zaměřena na komunikaci úvěru a jeho hlavních výhod. V jejím centru stojí základní sdělení: ŠkoFIN nabízí sjednání a vedení úvěru bez jakýchkoli poplatků, bez navýšení, s výrazně nízkými splátkami, a to všechno přímo u prodejce vozů. Intenzivně komunikovaná akční nabídka obsahuje i další benefity, které jsou součástí prezentace na nových webových stránkách. Kampaň je zaměřena nejen na hodnotné informace, ale k jejich zapamatovatelnosti a jasné identifikaci ŠkoFINu slouží nápadité ztvárnění. ŠkoFIN v poslední době jen podporoval kampaně koncernových značek. Nyní se ale vrací i ke zviditelnění vlastní značky. Jednatel společnosti ŠkoFIN Stefan Rasche novou kampaň komentuje: \"Připravili jsme kampaň, která komunikuje netradičním způsobem naši akční nabídku. Věřím, že díky zábavné formě i komplexnosti kampaně oslovíme co nejširší veřejnost. Je to další důležitý krok naší Cesty k mobilitě, která si klade za cíl umožnit našim zákazníkům pořízení a provozování kvalitního vozu z nabídky koncernu Volkswagen.\"
Nové webové stránky se proměnily v komunikační portál informující o všech finančních produktech a službách společnosti. Zákazník zde může po zadání základních údajů o voze a parametrech financování ihned zjistit přesné měsíční splátky sám si v klidu doma nastavit parametry financování dle vlastních potřeb a možností. Novinkou je i možnost předschválení úvěru ještě před nákupem vozu. Zákazník tak předem získává jistotu financování a může se plně soustředit na výběr svého vozu.
\"Naše nové internetové stránky dnes přinášejí konkrétní a praktické informace. Pomáhají našim zákazníkům vybrat a nastavit si financování, pojištění, případně i vůz podle svých představ a možností přímo ze svého domova. Přesnou kalkulaci a uzavření smlouvy získá zákazník i nadále u prodejce vozů. Věřím, že každý návštěvník ocení jak informační hodnotu, tak přehlednost i velmi moderní grafické zpracování webu,\" řekl vedoucí marketingového oddělení společnosti ŠkoFIN Ing. Jan Kloud.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz