name | autoweek.cz

Škoda v Brně představuje nový designový směr
01.06.2011 | Tiskové zprávy
Stánek značky Škoda na letošním brněnském Autosalonu své návštěvníky přivítá řadou národních premiér. Největším lákadlem bude česká výstavní premiéra designového konceptu VisionD. Produktové novinky modelového roku 2012 jsou k vidění na kompletní produktové paletě sériových modelů. Od 4. do 9. června je brněnské výstaviště určeno všem příznivcům automobilů; stejně jako loni mají návštěvníci, kteří se prokáží klíčkem od vozu Škoda, v sobotu 4. června vstup zdarma.
Designový koncept VisionD nechává nahlédnout do budoucnosti tvarů automobilů Škoda. Designová studie upoutá jasně definovanými a precizními tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a pozorností k detailu. Nové logo, které je na designové studii k vidění a které bude již v průběhu roku 2012 zdobit nové modely značky, má jasnější strukturu a působí hodnotněji. Ekonomické cíle, které si automobilka stanovila, vyžadují novou orientaci a použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je pak logickým krokem.
Svěží vítr do plachet modelové nabídky přinášejí vedle novinek modelového roku 2012 dvoubarevné modely Yeti a Roomster „Bicolour“ s odlišným lakováním střechy. Českou výstavní premiéru rovněž zažije sportovně laděná speciální edice Fabia Monte Carlo, který odkazuje na úspěchy značky Škoda v motoristickém sportu. V rámci předváděcích jízd během víkendových doprovodných aktivit si budou moci zájemci osobně vyzkoušet kompletní modelovou paletu vozů Škoda. Vedle haly P bude také probíhat prezentace nabídky ojetých vozů Škoda Plus.
Na výstavní ploše nebudou chybět ani produkty ze sortimentu Škoda Originální příslušenství a Škoda originální díly. Novou kolekci jízdních kol v designu Škoda 2011, jejíž tváří se se pro rok 2011 stal dvojnásobný mistr světa v cyklokrosu v kategorii Elite – Zdeněk Štybar, budou zastupovat silniční kolo Mont Ventoux, horské kolo Super 2000 a krosové kolo Octavia. Novinkou v sortimentu jízdních kol v designu Škoda je model Tour, jízdní kolo vhodné zejména k jízdě po městě a na kratší vzdálenosti.
Produkty Škoda originálního příslušenství a originálních dílů si budou moci návštěvníci prohlédnout na prezentační stěně, jejíž součástí bude prezentace připravované aplikace E-shop, která se tak za nedlouho stane dalším prodejním kanálem společnosti Škoda Auto. Na Autosalonu v Brně bude představena také nabídka služeb Škoda Service – kompletní péče o vůz a mobilitu zákazníka.
Na stánku Škoda bude nově prezentováno téma bezpečnosti a to přímo experty z Výzkumu dopravní bezpečnosti. Návštěvníci se zde seznámí s jednotlivými bezpečnostními prvky na názorném řezu vozem Yeti, s výukovými filmy z oblasti crash testů, s činností Výzkumu dopravní bezpečnosti, s prezentací dětských autosedaček ze sortimentu Škoda Originální příslušenství a s předvedením jejich správné instalace. Součástí programu budou i ukázky správného poutání pasažérů, nastavení volantu, sedadla a bezpečnostních pasů. Nově přepracovaná je také webová aplikace určená dětem „Škoda hrou“, která pomocí animovaného prostředí učí děti i dospělé pravidlům silničního provozu a bezpečnému chování v něm.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz