name | autoweek.cz

Škoda zvítězila na festivalu Autovison
15.09.2011 | Tiskové zprávy
Škoda získala nejvyšší ocenění na 20. ročníku mezinárodního filmového a multimediálního festivalu automobilového průmyslu Autovision, který se konal u příležitosti autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Mezinárodní porota ocenila korporátní video Škoda jako nejlepší z 279 předložených snímků.
„V rámci Růstové strategie Škoda uchazečům nabízí možnost startu zajímavé kariéry, a to nejen v České republice,“ řekl člen představenstva Škoda odpovědný za řízení lidských zdrojů Ing. Bohdan Wojnar, „Při hledání nových talentů i zkušených odborníků maximálně využíváme moderní komunikační nástroje tak, abychom uchazečům co nejvíce přiblížili možnosti, které práce ve firmě Škoda nabízí. K našim zaměstnancům přistupujeme individuálně. Respektujeme jejich zájmy a preference a snažíme se je maximálně podpořit v jejich osobních a odborném rozvoji.“
Marketingová komunikace Škoda Auto zaznamenala na festivalu Autovision úspěchy v kategorii TV/Kino, www stránka a Korporátní video. Odnáší si tak celkem tři zlaté medaile.
Porota ocenila netradiční ztvárnění kampaně, která poukazuje na nový dynamický směr a nastolenou Růstovou strategii Škoda. Česká automobilka již není jen tradičním stabilním zaměstnavatelem, v tuto chvíli představuje mezinárodní dynamickou společnost a atraktivního zaměstnavatele.
Uchazečům o zaměstnání Škoda nabízí řadu zajímavých pozic v oblastech technického vývoje, plánování a řízení výroby, produkt-managementu či v nákupu a prodeji. Aktuální nabídky volných pozic naleznete na www.zivotniprilezitost.cz. Vítězný video snímek najdete na:
www.zivotniprilezitost.cz
www.employerforlife.com
http://www.youtube.com/watch?v=OIR5rCzepys&feature=player_profilepage
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz