name | autoweek.cz

Škoda zvítězila na festivalu Autovison

Škoda zvítězila na festivalu Autovison

15.09.2011 | Tiskové zprávy

Automobilka Škoda a její oddělení personální komunikace dosáhla velkého úspěchu, když dosáhla prvenství ve třech soutěžních kategoriích na mezinárodním filmovém festivalu Autovison. Automobilka nabízí nové kariérní šance.

Škoda získala nejvyšší ocenění na 20. ročníku mezinárodního filmového a multimediálního festivalu automobilového průmyslu Autovision, který se konal u příležitosti autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Mezinárodní porota ocenila korporátní video Škoda jako nejlepší z 279 předložených snímků.

„V rámci Růstové strategie Škoda uchazečům nabízí možnost startu zajímavé kariéry, a to nejen v České republice,“ řekl člen představenstva Škoda odpovědný za řízení lidských zdrojů Ing. Bohdan Wojnar, „Při hledání nových talentů i zkušených odborníků maximálně využíváme moderní komunikační nástroje tak, abychom uchazečům co nejvíce přiblížili možnosti, které práce ve firmě Škoda nabízí. K našim zaměstnancům přistupujeme individuálně. Respektujeme jejich zájmy a preference a snažíme se je maximálně podpořit v jejich osobních a odborném rozvoji.“

Marketingová komunikace Škoda Auto zaznamenala na festivalu Autovision úspěchy v kategorii TV/Kino, www stránka a Korporátní video. Odnáší si tak celkem tři zlaté medaile.

Porota ocenila netradiční ztvárnění kampaně, která poukazuje na nový dynamický směr a nastolenou Růstovou strategii Škoda. Česká automobilka již není jen tradičním stabilním zaměstnavatelem, v tuto chvíli představuje mezinárodní dynamickou společnost a atraktivního zaměstnavatele.

Uchazečům o zaměstnání Škoda nabízí řadu zajímavých pozic v oblastech technického vývoje, plánování a řízení výroby, produkt-managementu či v nákupu a prodeji. Aktuální nabídky volných pozic naleznete na www.zivotniprilezitost.cz. Vítězný video snímek najdete na:

www.zivotniprilezitost.cz

www.employerforlife.com

http://www.youtube.com/watch?v=OIR5rCzepys&feature=player_profilepage