name | autoweek.cz

AAA Auto v roce 2014
09.01.2015 | Tiskové zprávy
AAA Auto Group v roce 2014 prodala celkem 63 613 vozů, což znamená meziroční zvýšení prodeje o 12,3 %. Na rok 2015 chystá skupina další mezinárodní i regionální expanzi, další rozvoj své exkluzivní značky Mototechna a zaměří se na B2B segment.
„Díky stále rostoucí poptávce a většímu podílu na jednotlivých trzích se nám podařilo překonat plánovaný cíl 63 000 vozů a rok 2014 jsme uzavřeli dosažením nového rekordu 63 613 aut s meziročním růstem 12,3 %. To je náš nejlepší výsledek od roku 2007, kdy jsme ovšem měli více poboček. V roce 2015 očekáváme pokračování růstu prodejů v podobném tempu, bude ale samozřejmě záležet na celkovém stavu ekonomiky,“ řekla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.
Průměrná cena automobilu byla v roce 2014 170 000 Kč. Z celkového množství prodaných aut jich 4643 putovalo v rámci exportu do zahraničí. Pod značkou Mototechna, která se specializuje na prodej zánovních a luxusních vozů, prodala skupina AAA Auto v roce 2014 celkem 9023 automobilů. Nejvíce aut se v rámci skupiny prodalo v srpnu (5947), v České republice se nejvíce aut prodalo v březnu (3900).
Na rok 2015 společnost naplánuje další expanzi. „Jak jsme již informovali, brzy se vrátíme na polský trh. Nejdříve znovu otevřeme naší pobočku pro Varšavu v Piasecznu, další pobočky budou následovat dle její úspěšnosti. Budeme rovněž pokračovat v naší regionální expanzi, a to jak rozšiřováním stávajících autocenter, tak otevíráním nových v městech s více než 40 000 obyvateli. Rádi bychom během tohoto roku otevřeli 1-2 pobočky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, již máme některé lokality vytipované,“ uvedla Karolína Topolová.
Skupina se v roce 2015 také zaměří na některé specifické segmenty. „V posledním roce jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů ojetých vozů firmám a živnostníkům. Proto se chystáme výrazně posílit spektrum služeb pro tento typ zákazníků. Naší výhodou je, že jsme schopni flexibilně dodávat malé flotily do deseti vozů kdekoliv v celé zemi, díky naší husté síti poboček. Také se více zaměříme na rostoucí segment zánovních a luxusních ojetých vozů, které prodáváme pod značkou Mototechna,“ dodala Karolína Topolová.
Přehled nejprodávanějších ojetých vozů v České republice v roce 2014
1. |
Škoda Octavia |
2. |
Škoda Fabia |
3. |
VW Golf |
4. |
VW Passat |
5. |
Ford Focus |
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz