name | autoweek.cz

Autoshow Praha ve znamení zájmu o koupi nového vozu
01.10.2014 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
Přes 25 000 návštěvníků, více než 40 značek a přes dvě desítky premiér na výstavní ploše o celkové rozloze přes 16 000 m2. To je úspěšná bilance letos jediného celostátního autosalonu na území České republiky.
K vidění bylo přes dvě stovky exponátů, od zbrusu nového Renaultu Twingo nabízeného od necelých 215 tisíc korun po unikátní hypersportovní McLaren P1. Magnetem byl i koncept Škoda Yeti Xtreme. Hodnota všech představených vozů přesáhla částku čtvrt miliardy korun. Mezi vystavenými vozy nechyběly automobilové klenoty jako Alfa Romeo 4C, Bentley Continental GT Speed, Ferrari California T, Lamborghini Aventador LP 700-4, Maserati Ghibli, McLaren 650 S Spider či Porsche 911 Turbo Cabriolet.
O tom, že si návštěvníci nepřišli automobily pouze prohlédnout, ale především si je vybírat, svědčí stovky poptávek u vystavovatelů. Největší zájem byl o novinky jako například Citroën C4 Cactus, Nissan Pulsar, Renault Twingo, Škoda Octavia Scout či Toyota Aygo. Ale podle ohlasů byli spokojeni i další vystavovatelé, včetně těch, kteří přivezli na Výstaviště v Holešovicích luxusní vozy.
Nezůstalo však jen u statického přestavení osobních automobilů v Průmyslovém paláci
a užitkových vozů na venkovní ploše. Zájemci z řad veřejnosti mohli absolvovat některou z testovacích jízd ve třech sekcích. Na dvoukilometrovém okruhu v areálu výstaviště, v off roadovém parkuru a sekci kurzů bezpečné jízdy bylo k dispozici více než dvě desítky vozů.
V příštím roce dosáhne Autoshow Praha své dospělosti, bude se konat již po osmnácté. Letošní zcela nový koncept se ukázal jako velmi zdařilý. Navázat na něj by měla výstava Autoshow Praha i v roce 2015 s tím, že program bude významně rozšířen, aby se celostátní autosalon v Praze stal ještě atraktivnějším.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz