name | autoweek.cz

Autotým s novým produktem Super

Autotým s novým produktem Super

26.10.2016 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Společnost Autotým s.r.o. představila na trhu zcela nový produkt Super pro podporu klienta při prodeji jeho ojetého vozu. Pro prodávajícího přinese využití této nové služby vyšší efektivitu při prodeji ojetého vozu.
Nový produkt Super je součástí strategie společnosti Autotým v oblasti rozvoje její nabídky produktové řady v nezávislém prověřování ojetých vozů. Nový balíček služeb s označením Super se nabízí za 2990 Kč. Cílem uvedení nového produktu je podpora majitele ojetého vozu, který chce jeho komplexním prověřením od společnosti Autotým získat významný prodejní argument.
 
Součastí nového balíčku Super je ověření historie vozu ve spolupráci se společností Cebia, testovací jízda a osobní kontrola nezávislým rádcem Autotýmu. Následné prověření technického stavu vozidla, které probíhá ve smluvním autoservisu, se zaměřuje na stav všech podstatných součástí vozidla - karoserie, motoru a ústrojí pohonu, podvozku, brzdového systému, kol a pneumatik. V ceně je rovněž výjezd odborného rádce do vzdálenosti 20 km od pěti výjezdních adres Autotýmu v rámci ČR.
 
„Jedná se o vůbec první produkt z naší nabídky, který může využít klient se záměrem prodat svůj ojetý vůz. Představení balíčku Super zapadá do naší strategie být nápomocni také opačné straně vzájemného obchodu s ojetinou. Využitím této nové nabídky dostává klient příležitost prodat své vozidlo důkladně prověřené třetí stranou, na což mu bude vydán náš Protokol o prohlídce. Celkově může klient od balíčku Super očekávat zefektivnění svého prodejního procesu,“ říká Jiří Beneš, vedoucí odd. péče o zákazníka společnosti Autotým.