name | autoweek.cz

Autotým slaví 1000. zákazníka

Autotým slaví 1000. zákazníka

27.10.2015 | Tiskové zprávy

Za 16 měsíců působení společnosti Autotým na českém trhu v oblasti poradenství při koupi ojetého vozu přišel uzavřít klientskou smlouvu její tisící klient.
V rámci oslavy tohoto významného výsledku se výkonná ředitelka společnosti Autotým Jarmila Kowolowská setkala s tisícím klientem, Janem Černým aby mu předala šek na bezplatnou službu společnosti Autotým při výběru a celkovém prověření ojetého vozidla.
 
Zmíněný dárkový šek Jan Černý využil k nákupu ojetého vozu značky BMW řady 1, který byl vyroben v roce 2007 a od té doby najel 94 000 km. Obdarovaný majitel se rovněž zúčastnil technické prohlídky s odborným rádcem společnosti Autotým, což výrazně přispělo k bezproblémovému nákupu vybraného ojetého vozu.
 
„Společnost Autotým mě velice překvapila svým přístupem a rychlostí jak splnila mé požadavky na vyhledání nového vozu.  Ani jsem netušil, že společnost, která poskytuje takové služby, na trhu vůbec existuje. Na začátku jsem se s technikem dohodl na parametrech vozu, pak mi přišla nabídka na pět vozů, z kterých jsem si vybral. Nejvíce jsem byl překvapen z komplexní prohlídky mého budoucího vozu. Vizuální prohlídka, která prověřila funkčnost a stav vozidla, byla dle mého názoru naprosto profesionální. Následující prohlídka v autorizovaném servisu mě utvrdila, že kupuji vůz, který je v naprostém pořádku a že mě po jeho koupi nečeká nějaké nepříjemné překvapení s nutností dalších nečekaných investic. Oceňuji rovněž skutečnost, že jsem dostal od Autotýmu nabídku na moc pěkné auto při dodržení mého cenového limitu pod hranicí dvou set tisíc korun. Vřele dnes společnost Autotým každému doporučuji. Ušetřila mi především čas a peníze,“ řekl na slavnostním setkání pan Jan Černý.
 
Dosažení zmíněného významného milníku společnosti Autotým s.r.o. zhodnotila rovněž její výkonná ředitelka Jarmila Kowolovská: „Jestliže jsme v červnu letošního roku hovořili na Výroční tiskové konferenci o 430 uzavřených klientských smlouvách za necelý rok našeho působení, pak je dosažení milníku jednoho tisíce uzavřených smluv za následující čtyři měsíce z mého pohledu výsledkem, který naší úspěšnost na trhu jednoznačně prokazuje.“
 
Společnost Autotým dosáhla v posledních měsících významného nárůstu v počtu uzavřených klientských smluv, což jednoznačně potvrzuje stále větší zájem české veřejnosti o její služby v oblasti poradenství při koupi ojetého vozu.