name | autoweek.cz

BMW M5 s pohonem všech kol M xDrive
23.10.2017 | Vladimír Rybecký | Nové modely
Svůj debut si v šesté generaci sportovního sedanu BMW M5 odbývá nový systém pohonu všech kol M xDrive, specifický pro vozy divize M. Zvyšuje úroveň v oblasti jízdní dynamicky a nabízí výjimečnou stabilitu za všech jízdních podmínek.
Pod kapotou nového BMW M5 pracuje nejnovější verze motoru V8 4,4 l vybavená technologií BMW M TwinPower Turbo. Osmiválec se dvěma turbodmychadly má výkon 441 kW (600 k) a maximální točivý moment 750 N.m. O přenos točivého momentu se stará nová osmistupňová převodovka M Steptronic se systémem Drivelogic, který ve spolupráci se systémem M xDrive umožňuje optimální využití schopností motoru za všech jízdních podmínek.
Výsledkem je, že nové BMW M5 je nejen nejrychlejší, ale také nejobratnější ze všech modelů M5 postavených od roku 1984. Nové BMW M5 akceleruje z 0 na 100 km/h za 3,4 s a má kombinovanou spotřebu 10,5 l/100 km (emise CO2 241 g/km).
Schopnost BMW M5 spojovat použitelnost pro každodenní provoz s radostí z jízdy je dána zásluhou inteligentního centrálního řízení systému pohonu všech kol M xDrive. Po nastartování má BMW M5 zapnutý režim pohonu všech kol (4WD) s aktivovaným stabilizačním systémem DSC. Řidič potom může volit mezi různými jízdními charakteristikami M5 aktivováním specifických jízdních režimů, včetně nastavení jízdy s pohonem jen zadních kol a vypnutým DSC.
Výsledkem je, že nové BMW M5 je nejen nejrychlejší, ale také nejobratnější ze všech modelů M5 postavených od roku 1984. Nové BMW M5 akceleruje z 0 na 100 km/h za 3,4 s a má kombinovanou spotřebu 10,5 l/100 km (emise CO2 241 g/km).
Schopnost BMW M5 spojovat použitelnost pro každodenní provoz s radostí z jízdy je dána zásluhou inteligentního centrálního řízení systému pohonu všech kol M xDrive. Po nastartování má BMW M5 zapnutý režim pohonu všech kol (4WD) s aktivovaným stabilizačním systémem DSC. Řidič potom může volit mezi různými jízdními charakteristikami M5 aktivováním specifických jízdních režimů, včetně nastavení jízdy s pohonem jen zadních kol a vypnutým DSC.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz