name | autoweek.cz

Chevrolet zvýšil v roce 2011 svůj podíl v Evropě
16.01.2012 | Tiskové zprávy
Chevrolet zaznamenal nárůst prodeje ve 20 a nárůst tržního podílu v 16 zemích západní a střední Evropy v porovnání s rokem 2010. V sedmi zemích dosáhl Chevrolet rekordní tržní podíl, v mnoha z nich současně také dosud nejvyšší počet prodaných vozů: Rakousko (tržní podíl 1,18 %), Francie (0,88 %), Německo (0,86 %), Polsko (2,28 %), Srbsko (5,02 %), Slovinsko (2,95 %) a Turecko (2,6 %).
\"Naše výkonnost byla dobrá a v roce 2011 jsme zaznamenali růst na náročném evropském trhu,\" řekla Susan Dochertyová, prezidentka a výkonná ředitelka Chevrolet Europe. Chevrolet v roce 2011 přivedl na trh sedm nových modelů a zvýšil tak pokrytí na více, než 50 procent tržních segmentů. \"S naší novou řadou modelů v showroomech v celé Evropě je rok 2012 výbornou příležitostí pro náš další růst,\" řekla Susan Dochertyová.
Bestsellerem se v Evropě stal Chevrolet Spark, který zde představuje 5,5 % segmentu mini s prodanými 66 400 vozidly. Malý Chevrolet Aveo se prodal 51 000x a Chevrolet Cruze, nyní k dispozici také jako hatchback, dosáhl prodej 39 400 vozů. Kompaktní Chevrolet Cruze byl opět lídrem segmentu v několika evropských zemích a je celosvětově nejprodávanějším Chevroletem s více, než 1 miliónem prodaných vozů od svého příchodu na trh v roce 2009. V roce 2012 přibude Chevrolet Cruze Station Wagon; pokryje tak další, v západní a střední Evropě významný tržní segment.
SUV Chevrolet Captiva a rodinný van Chevrolet Orlando se nadále těšily vysokému zájmu, čehož důkazem je prodej 24 300, resp. 20 600 vozů v roce 2011. Prodej ikonického sportovního Camara, lídra segmentu v USA, dosáhl za několik prvních měsíců prodeje v Evropě počet 600 vozů, přičemž 40 procent směřovalo do Francie.
V celé Evropě Chevrolet v roce 2011 prodal 517 800 vozidel, což představuje nárůst o 40 500 vozů, nebo 8,5 % vůči roku 2010, čímž dosáhl rekordní tržní podíl 2,61 %. Chevrolet dokázal obhájit svoji pozici největšího importéra v Rusku prodejem 173 500 vozů v roce 2011, což představuje nárůst o 57 200 vozů a dosažený tržní podíl 6,39 %.
Navíc, Chevrolet v roce 2011 prodal 15 133 vozů v Izraeli.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz