name | autoweek.cz
Citroën Créative Awards 2012
03.01.2013 | Tiskové zprávy
I letos po třech předchozích úspěšných ročnících značka Citroën vyhlašuje mezinárodní soutěž kreativity Citroën Créative Awards, která je určena všem, kteří chtějí popustit uzdu své fantazii. Ceny jsou více než lákavé.
Po úspěšných ročnících 2010 a 2011 značka Citroën vyhlašuje třetí ročník soutěže Citroën Créative Awards. Tato mezinárodní soutěž kreativity je určena všem, kdo chtějí popustit uzdu své fantazii. Tématem třetího ročníku je připojení. Úkolem účastníků je vymyslet aplikaci pro chytré telefony budoucnosti, která usnadní život motoristům.
Vzhledem k tomu, že chytré telefony jsou součástí našeho každodenního života, vzhledem k tomu, že digitální aplikace nám poskytují stále více služeb, a vzhledem k tomu, že automobil, produkt mobility par excellence, musí být v současné době připojen k internetu, vyzývá letos značka účastníky soutěže Citroën Créative Awards (www.citroencreativeawards.com), aby napsali novou stránku historie Citroënu s kapitolou věnovanou internetovým službám. K tématu klade jedinou otázku:
"Jaké aplikace by vám měly usnadnit řízení a motoristický život?"
Při promýšlení odpovědi musí účastníci vyjít z toho, že mají přístup "bez omezení" ke všem informacím, které mohou u vozu potřebovat (rychlost, spotřeba, poloha pomocí GPS, kamerové záběry, atd.), nebo k dalším informacím (prodejny, servisy, diagnostika, situace na silnicích, atd.).
Po ukončení soutěžní části, která se završí 10. února 2013, se sejde mezinárodní porota a vybere tři laureáty. Veřejnost bude mít možnost hlasovat po internetu pro udělení "ceny veřejnosti."
Cílem je probudit kreativitu a objevit talenty. V tomto novém ročníku půjde více než kdy jindy o odvážné nápady v duchu "Kreativní technologie" Citroënu.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz