name | autoweek.cz

Citroen podporuje MeetFactory

Citroen podporuje MeetFactory

01.05.2010 | Vladimír Rybecký | Trendy

Citroën v rámci uvedení nového modelu DS3 na český trh oznámil poskytnutí vozů pro potřeby mezinárodního centra současného umění MeetFactory v Praze na Smíchově.

Označení DS3 sice připomíná legendární model DS, nicméně Citroen u nového exkluzivního kompaktního modelu zdůrazňuje jeho modernost ve spojení s tradičními hodnotami značky, tj. inovativním přístupem a nekonformností. Proto vstup tohoto vozu na trh doprovází i reklamní kampaň nazvaná Antiretro.

Citroen DS3 má svým charakterem blízko k modernímu umění. To vedlo k navázání spolupráce českého dovozce Citroenu s mezinárodním střediskem současného umění MeetFactory sídlícím v Praze na Smíchově.

MeetFactory v Praze vytváří novou platformu uměleckého provozu a otevírá možnost k navázání spolupráce s představiteli mezinárodních kulturních institucí. MeetFactory byla založena v roce 2001 a od roku 2005 působí v rekonstruovaném industriálním objektu na Smíchově.

Celková koncepce MeetFactory je iniciována a schvalována správní radou, kterou tvoří výtvarník David Černý, hudebník David Koller a filmová a divadelní režisérka Alice Nellis. Jednotlivé dramaturgické řady vznikají v součinnosti s odbornýmu uměleckými radami, jejichž členy jsou například Tomáš Pospizsyl, Miroslav Bambušek či Lenka Jungmannová.

V MeetFactory se těsně setkává výtvarné umění, divadlo, film, hudba a edukativní programy.

Základním posláním MeetFactory je zapojit Prahu do mezinárodní spolupráce na současné umělecké scéně v Evropě a ve světě.

Generální ředitel Citroënu Česká republika Frédéric Passemard předal MeetFactory dvojici vozů, jejichž barevné řešení je dílem týmu MeetFactory pod vedením výtvarníka Davida Černého. Specifický design zvýrazňuje heslo Citroën - šťáva českého umění.

Citroen DS3 pro MeetFactory je verze 1,6 VTi So chic. Zároveň byl MeetFactory poskytnut i vůz Citroën Jumper Kombi Van 5/6.