name | autoweek.cz

Credium s novým logem

Credium s novým logem

15.12.2010 | | Tiskové zprávy

Finanční společnost Credium, která je v ČR zaměřena především na financování automobilů a na poskytování neúčelových spotřebitelských úvěrů, změnila nedávno své logo.

Mateřská společnost Sofinco totiž na jaře fúzovala se společností Finaref do Credit Agricole Consumer Finance, jež je součástí Crédit Agricole Group, jedné z největších bankovních skupin světa. Ke sloučení vedl zájem obou původních společností  sjednotit své dovednosti a odborné znalosti a posílit růst na nových trzích, pokračovat v mezinárodním rozvoji a konsolidovat technologie, marketing a partnerství s retailovými značkami. Nová společnost poskytuje veškeré spotřebitelské financování - přímý prodej, splátkový prodej, e-shopy, dále pojištění a makléřství, a již v této chvíli je mj. evropským lídrem  spotřebitelského financování.

Credium v ČR působí již 13 let. Za tu dobu si vydobyla třetí příčku na trhu financování nových vozů do 3,5 tuny a její tržní podíl v uvedeném segmentu za první tři čtvrtletí letošního roku dosáhnul téměř 10 %.  Významně posiluje rovněž ve značkovém financování. Nyní je poskytovatelem tohoto financování pro značky Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Isuzu, Hyundai a Mazda. Credium dnes spolupracuje s více jak osmi stovkami dealerů (značkové i neznačkové financování). Mnohým z nich financuje skladové zásoby.

Stabilitu společnosti Credium potvrzuje také rating, který provedla ČEKIA, Česká kapitálová informační agentura. Udělila v rámci ČEKIA Stability Rating společnosti Credium hodnocení „A“ – výborný/outstanding. Tím se Credium řadí mezi nejstabilnější firmy v České republice.