name | autoweek.cz

BMW Group ČR v první polovině roku 2015

BMW Group ČR v první polovině roku 2015

26.02.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Nový generální ředitel BMW Group Česká republika Harald Hölzl zhodnotil loňský rok a představil plány společnosti pro první letošní pololetí.
Koncem minulého roku převzal pozici generálního ředitele BMW Group Česká republika Harald Hölzl, který v této funkci nahradil Dr. Josefa Reitera. Strategie a zaměření BMW Group BMW Česká republika se touto personální změnou nemění.

I nadále je pro BMW Group v České republice hlavním cílem udržení výjimečné pozice značky BMW na českém trhu a posílení náskoku mezi výrobci prémiových automobilů.

„Úspěch BMW v České republice není založen jen na fantastických autech, ale také na spoustě vynaložené práce,“ konstatoval Hölzl.

BMW pro zákazníky připravujeme tradičně mnoho akcí. Jednou z nich je například nedávno skončená BMW xDrive Tour v Peci pod Sněžkou, kde během tří týdnů proběhlo téměř 800 zkušebních jízd.
O mimořádném postavení značky BMW mezi českou veřejností svědčí i více než 152 000 fanoušků na sociální síti Facebook. To je s náskokem největší počet ze všech automobilových značek operujících na českém trhu.
 
Prodejní úspěchy
BMW Group v roce 2014 svým zákazníkům dodala 2 117 965 vozů značek BMW, Mini a Rolls-Royce. Na českém trhu bylo v roce 2014 registrováno 4530 nových vozů značky BMW a 313 vozů Mini. U značky BMW to znamenalo meziroční nárůst o 21,35 %.

Nejúspěšnějším modelem na českém trhu bylo v roce 2014 BMW X5 s registracemi 1041 nových vozů. Velkému úspěchu se těšily i modely BMW i - vozů i3 bylo registrováno 60 kusů a plug-in hybridní sportovní vůz BMW i8 si registrovalo 10 zákazníků.

Zajímavostí českého trhu je obliba inteligentního pohonu všech kol BMW xDrive v nových vozech. V roce 2014 se pro tento pokrokový systém rozhodlo 83,3 % ze všech zákazníků!
 
Modelová ofenziva v prvním pololetí 2015
V první polovině roku 2015 bude na českém trhu zahájen prodej osmi nových modelů značek BMW a Mini. Ještě v únoru to je BMW řady 2 Cabrio, v březnu přijde Mini John Cooper Works a modernizované BMW řady 6, duben bude ve znamení zahájení prodeje nového BMW řady 1 a speciálních M verzí BMW X5 M a BMW X6 M. V červnu se do prodeje dostane sedmimístné BMW řady 2 Gran Tourer a začne prodej plug-in hybridního BMW X5 eDrive.

Mnoho z těchto novinek bude již za týden k vidění na ženevském autosalonu. Navíc se tam ve světové premiéře představí Safety Car BMW M4 MotoGP pro mistrovství světa silničních motocyklů MotoGP, který ve svém vysokootáčkovém přeplňovaném motoru poprvé využívá pro zvýšení účinnosti vstřikování vody do spalovacích prostorů.

BMW na mezinárodním autosalonu v Ženevě, který se koná od 5. do 15. března 2015, představí BMW řady 2 Gran Tourer, nabízející prostor až pro sedm cestujících, a nové kompaktní BMW řady 1. Současně se představí i inovativní doplňkové služby a výbavy, jako například MyKIDIO - nový zábavní systém pro děti ve vozidle - a další služby pro BMW i3 a i8. v rámci programu 360° Electric.

Návštěvníci autosalonu v Ženevě budou moci ve světové premiéře spatřit i speciální Mini Countryman Park Lane.
 
Operativní leasing pro fyzické osoby.
Pro zcela nově pojaté BMW řady 2 Active Tourer je připravena speciální nabídka z programu produktů BMW Financial Services. BMW 218i Active Tourer s převodovkou Steptronic je v rámci operativního leasingu pro fyzické osoby připraveno za cenu od 6999 Kč bez DPH měsíčně při 0% akontaci. Délka smlouvy je na 36 měsíců a je kalkulována na 15 000 km ročně. Součástí ceny je povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění skel, servisní služby BMW Service Inclusive a další služby související s provozem a přihlášením automobilu.
 
Prémiové automobily doplňují prémiové služby
K prémiovým automobilům patří i prémiové služby. Již několik let například BMW Group pro všechny vozy BMW a Mini poskytuje službu BMW Service Inclusive, jejíž součástí jsou náklady na běžnou servisní údržbu po dobu 5 let nebo do ujetí 100 000 km zdarma.

Program BMW ConnectedDrive unikátním způsobem propojuje řidiče, jeho vůz a okolní svět. Jako jediná na českém trhu BMW Group poskytuje informační službu Concierge Services spojující automobil s telefonickým centrem BMW. Tam jsou připraveni operátoři pomoci v českém jazyce s mnoha záležitostmi týkajícími se cestování, například pomohou nalézt hledanou adresu, aktuálně otevřenou lékárnu, bankomat, případně rezervují nalezený hotel či přivolají v nouzi pomoc. Získané údaje (třeba adresu) poté pošlou přímo do navigačního systému. Tato služba je připravena pro odpovídajícím způsobem vybavené vozy BMW a Mini.

Do automobilů je integrovaná SIM karta, která zajišťuje zabezpečené spojení vozu se servery BMW, z nichž automobil čerpá potřebné informace. Veškerá komunikace mezi automobilem a servery BMW je zakódovaná. Vůz není připojen k internetu přímo, ale prostřednictvím serverů BMW, které zajišťují jak bezpečnost komunikace, tak relevantní informace.

Výhodou oproti konkurenčním řešením je funkčnost ve většině evropských zemí bez ohledu na to, kde se právě automobil nachází. Zákazníka se tedy netýkají žádné náklady s datovým roamingem. Mezi nabízené služby patří například automatická aktualizace mapových podkladů, funkce vzdálené obsluhy Remote Services či možnost komunikace vozu se servisem.