name | autoweek.cz

Hyundai Rockar je první online autosalon

Hyundai Rockar je první online autosalon

11.11.2014 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Hyundai Motor a britský online prodejce Rockar otevřeli první internetový autosalon - Rockar Hyundai. Jde o nejmodernější způsob nákupu vozů, který vychází vstříc potřebám zákazníků nakupujícím převážně na internetu. Spolupracuje s obchodem ve středisku Bluewater a je dostupný nepřetržitě.

Zákazníkům se prostřednictvím internetu nabízí široký výběr, možnosti testování a samozřejmě nejrůznější možnosti a způsoby financování - to vše pouze několikerým kliknutím myši. Na stránkách www.rockar.com je možné koupit auto 24 hodin v denně, 7 dní v týdnu za pouhých pět minut z pohodlí domova nebo práce za použití počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.  

 

Online portál je podporován obchodním a zábavním centrem Bluewater v britském Kentu, jedním z největších svého druhu v Evropě, jenž každoročně přiláká 27 milionů návštěvníků. Zde je mezi prodejnami módního zboží i showroom značky Hyundai poskytující maximum potřebných informací. Showroom vychází z toho, že většinou návštěvníků obchodního centra jsou ženy a právě na ně se také nabídka zaměřuje. 

 

Rockar Hyundai nabízí novým majitelům rozšířené služby v oblasti servisu jejich vozů, včetně možnosti prohlídky a údržby jejich auta během návštěvy obchodního centra Bluewater. Zatímco jde zákazník do kina nebo na oběd s přáteli, jeho vůz projde pravidelným servisem.

 

„Hyundai vždy vycházel vstříc potřebám zákazníků. Chceme tak již samotné nakupování učinit co nejpříjemnějším. Tradiční autosalony budou vždy hrát důležitou roli, nicméně možnost nakupovat online dává zákazníkům další variantu výběru a mohou ušetřit čas,“ vysvětlil Tony Whitehorn, President Hyundai Motor UK.