name | autoweek.cz
První náčrt 3. generace miniauta Hyundai i10
07.08.2019 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Hyundai v září na autosalonu IAA 2019 ve Frankfurtu představí nejnovější generaci městského minivozu i10. Novinka byla navržena a vyvinuta v Evropě a v Evropě (v Turecku) se bude jeho evropská specifikace i vyrábět.
Hyundai Motor nedlouho před světovou premiérou odhalil první náčrt naznačující podobu třetí generace městského miniauta i10. Podle zveřejněného videa bude podoba vozu odhalena ještě před autosalonem ve Frankfurtu, a to 20. srpna. Do prodeje přijde počátkem roku 2020.
Dynamický design ukazuje kontrast mezi měkkými povrchy a ostrými liniemi. Nový i10 má mladý a dynamický design, který v segmentu miniaut není obvyklý. Široká přední mřížka vyjadřuje sportovní charakter a zahrnuje i LED světlomety pro denní svícení. Trojúhelníkové vstupní otvory pro chladicí vzduch zdůrazňují šířku vozu a jeho postoj.
Hyundai i10 se má stát nejlépe vybaveným vozem ve svém segmentu s nejmodernějšími systémy konektivity i asistenčními a bezpečnostními prvky. K dispozici bude Blue Link, Apple Car Play, Android Auto, indukční nabíjení telefonů, kamera na zádi a radar na přídi.
Nový Hyundai i10 má ambice se stát jedničkou v segmentu, který mnozí jeho konkurenti v Evropě opouštějí, ale jinde po světě patří k nejdůležitějším. Například v Indii je model i10 jedním z nejúspěšnějších modelů značky. Korejská automobilka s novou generací chce oslovit sportovně laděné mileniály. Díky zcela nové platformě má poskytnout prostor pro pět dospělých cestujících (což nepochybně nebude platit pro urostlejší Evropany).
Dynamický design ukazuje kontrast mezi měkkými povrchy a ostrými liniemi. Nový i10 má mladý a dynamický design, který v segmentu miniaut není obvyklý. Široká přední mřížka vyjadřuje sportovní charakter a zahrnuje i LED světlomety pro denní svícení. Trojúhelníkové vstupní otvory pro chladicí vzduch zdůrazňují šířku vozu a jeho postoj.
Hyundai i10 se má stát nejlépe vybaveným vozem ve svém segmentu s nejmodernějšími systémy konektivity i asistenčními a bezpečnostními prvky. K dispozici bude Blue Link, Apple Car Play, Android Auto, indukční nabíjení telefonů, kamera na zádi a radar na přídi.
Nový Hyundai i10 má ambice se stát jedničkou v segmentu, který mnozí jeho konkurenti v Evropě opouštějí, ale jinde po světě patří k nejdůležitějším. Například v Indii je model i10 jedním z nejúspěšnějších modelů značky. Korejská automobilka s novou generací chce oslovit sportovně laděné mileniály. Díky zcela nové platformě má poskytnout prostor pro pět dospělých cestujících (což nepochybně nebude platit pro urostlejší Evropany).
minivozy v EU | 2018 | 2017 | rozdíl |
1. Fiat 500 | 191 205 | 190 052 | +0,6 % |
2. Fiat Panda | 168 697 | 187 329 | -9,9 % |
3. VW Up! | 96 165 | 98 902 | -2,8 % |
4. Toyota Aygo | 92 878 | 84 930 | +9,4 % |
5. Renault Twingo | 86 964 | 77 810 | +11,8 % |
6. Hyundai i10 | 83 824 | 90 993 | -7,9 % |
7. Kia Picanto | 75 100 | 62 275 | +20,6 % |
8. Peugeot 108 | 57 828 | 55 867 | +3,5 % |
9. Citroen C1 | 52 449 | 53 257 | -1,5 % |
10. Opel Karl/Vauxhall Viva | 47 886 | 49 372 | -3,0 % |
Škoda Citigo | 37 677 | 35 541 | 6,0 % |
Segment celkem | 1 110 960 | 1 115 519 | -0,4 % |
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz