name | autoweek.cz

Qashqai Commando

Qashqai Commando

10.09.2009 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Nissan odstartoval největší marketingový projekt ve střední Evropě s cílem oživit prodej své nejúspěšnější modelové řady Qashqai.

Regionální obchodní společnost Nissan Sales Central & Eastern Europe se sídlem v Budapešti zahájila v celé střední a východní Evropě marketingový projekt Qashqai Commando propagující \"městuodolné\" image modelové řady Qashqai, prodávané od roku 2007. V největších městech tohoto regionu se uskuteční 30 pouličních vystoupení a speciální akce prodejců.
V České republice Komando sestává z parkourového týmu, skupiny animátorů, tří vozidel Nissan Qashqai se stylovým designem a jednoho vozu Qashqai ve speciální úpravě DJ se zvukovou a mixážní aparaturou. Postupně navštíví šest měst - 11. 9. Brno, 14. září Hradec Králové, 16. září Plzeň, 18. září Kladno, 21. září Prahu-Vysočany a 23. září Olomouc.
V rámci dealerských akcí prodejci kromě pouliční show s vystoupením Qashqai DJ nabídnou prodlouženou otevírací dobu s možností vyzkoušet vozy Qashqai a Qashqai+2 a zúčastnit se soutěže o ceny. Součástí akce je speciální nabídka slevy 60 000 Kč na vozy Qashqai platná do konce září.
Qashqai je nejúspěšnějším modelem značky Nissan v Evropě. Od března 2007 se jej už prodalo 376 000 kusů. V rámci regionu Nissanu SCEE to bylo 11 700 kusů a v České republice 1540 vozů. Qashqai je speciálně pro Evropu navrženým crossoverem vyráběným v anglickém Sunderlandu.
Podrobnější informace o akci jsou na www.qqcommando.com, ovšem jen v maďarštině a polštině.