name | autoweek.cz

Citroën nabízí nepřetržitou dostupnost servisu

Citroën nabízí nepřetržitou dostupnost servisu

13.01.2020 | Vladimír Rybecký | Autoservis

Citroën jako značka se sloganem Inspired by You spouští službu Service 24/7. Díky inovativní službě Citroën Service 24/7 může zákazník odevzdat auto do servisu kdykoliv a stejně tak si ho převzít zpět.
V digitalizovaném světě, kde se všechno stále rychleji vyvíjí, se mění chování klientů. Důkazem je rostoucí úspěch nových služeb, jako je služba Drive v supermarketech. Značka Citroën je k těmto novinkám velmi vnímavá a přichází s novou službou Citroën Service 24/7.
 
Hlavním úkolem služby Citroën Service 24/7 je umožnit zákazníkovi předávat a přebírat auto v případě běžného servisu kdykoliv, a to díky zcela bezpečnému automatickému samoobslužnému systému. Zákazník v terminálu odevzdá klíč a technický průkaz, platba probíhá online. Po ukončení zásahu je zákazník informován prostřednictvím SMS. Prostřednictvím stejného terminálu si může kdykoli vyzvednout klíč a doklady a odjet se svým vozem, který je zaparkovaný na vyhrazeném parkovišti. Výsledkem je nová možnost komunikace - jednoduchá a bez dodatečných nákladů - díky níž není zákazník limitovaný časem a usnadní mu to život. Přitom je zajištěna stejná kvalita služeb jako při tradičním postupu.
 
Tento velmi flexibilní systém zákazníkovi umožňuje používat terminál tak, jak mu vyhovuje. Může vůz například pouze předat a vyzvednout si ho tradičním způsobem nebo naopak. Princip samoobslužného terminálu umožňuje také další využití, například možnost kdykoliv převzít či odevzdat náhradní vůz jako eventualitu při odevzdání resp. převzetí vlastního vozu nebo možnost kdykoliv převzít či odevzdat vůz z půjčovny v rámci krátkodobého pronájmu Citroën Rent&Smile.
 
Zákazníci službu Citroën Service 24/7, která se již rok úspěšně testuje v prodejnách/servisech PSA Retail v Massy a Marseille, hodnotí průměrnou známkou 4,8 z 5. Služba, která je v téměř 70 % případů využívaná v době mimo otevírací dobu prodejny, ukazuje, jak je taková možnost opodstatněná a slouží dokonce jako nástroj k získání nových zákazníků.
 
Služba Citroën Service 24/7 se v průběhu první poloviny roku 2020 rozšíří do 50 prodejen Citroën po celé Evropě a do konce roku 2020 by mělo fungovat více než 100 terminálů. Generální ředitelka značky Linda Jacksonová to okomentovala: „V době, kdy máme stále nabitější program a všichni se snažíme ušetřit čas, je tato inovativní služba dokonalým příkladem snahy značky Citroën nabízet svým zákazníkům bezproblémovou a stále pohodlnější zkušenost. Je to další důkaz toho, že ‚Inspired by You‘ je pro Citroën víc než jen slogan!“
 
Projekt Citroën Service 24/7 vede oddělení Business Lab skupiny PSA, jehož posláním je nacházet nové obchodní příležitosti, prověřovat je a přeměňovat na nové aktivity skupiny.