name | autoweek.cz

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

Emil Frey Select navýšil prodej o 19 %

07.02.2020 | | Autoservis

Program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select zakončil svůj druhý rok působení na českém trhu celkovým meziročním růstem o 19 %. V roce 2019 se v rámci programů Emil Frey Select, Peugeot Vyzkoušené vozy a Citroën Select prodalo 4058 ojetých vozů, tedy o 647 více než v roce 2018.
Počínaje rokem 2020 vstupuje Emil Frey Select do třetího roku své existence. Od svého založení v březnu roku 2018 je jeho prioritou zajištění dlouhodobého rozvoje na základě poskytování mimořádně kvalitních služeb. Důležitými kroky bylo mimo jiné zřízení dalších dvou prodejních míst v Praze na Kolbenově a v Pražské ulici. Společně s provozovnami ve Skorkovské a Pekařské ulici tak prodejní síť Emil Frey Select se čtyřmi prodejními místy pokrývá celou metropoli.
 
„Naší prioritou je kromě dalšího zvyšování prodeje i budování povědomí o značce Emil Frey Select. Navzdory silné konkurenci na českém trhu se nám daří posilovat naši pozici a současně se rychle rozrůstá naše klientská základna. Získali jsme si pověst spolehlivé a důvěryhodné značky, což je v oboru prodeje ojetých aut vysoce ceněnou komoditou. Tyto úspěchy se odrážejí i na našich prodejních výsledcích,“ říká Zdeněk Fořt, ředitel firmy EF Mobility patřící do skupiny Emil Frey v ČR.
 
Na meziročním nárůstu o 19 % se podílely zejména roční ojeté vozy. Ty tvoří značnou část sortimentu programu Emil Frey Select. Nejprodávanější značkou byl v roce 2019 Peugeot, zejména jeho modely 5008, Traveller a Rifter. Následoval Citroën s modely C4, Spacetourer a Berlingo. Do čela žebříčku Emil Frey Select se dostaly i další značky, patřící do portfolia značek, jejichž je skupina Emil Frey oficiálním dovozcem do České republiky, a to DS a Opel. Vzhledem k tomu, že program certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select nabízí i ostatní značky, k jeho úspěchu přispěly značnou měrou i ojeté vozy Volvo, Nissan a Ford.
 
Nové zákazníky si Emil Frey Select získává zejména důsledným uplatňováním kvalitativních standardů a transparentním přístupem. Jako jeden z mála prodejců ojetých vozů nabízí plnohodnotnou minimálně roční záruku v ceně vozidla, přičemž tuto záruku lze uplatnit v jakémkoliv autorizovaném servisu dané značky v celé Evropě a její součástí je asistenční služba. V uplynulém roce přibyly pro vybrané vozy i další akční benefity jako prodloužení záruky na dva roky nebo plná nádrž paliva v ceně.
 
„S prodejními výsledky loňského roku můžeme být spokojeni, ovšem náš cíl pro nadcházející období je posunout se ještě dál. Budeme usilovat o další růst a věříme, že bude stejně jako loni dvouciferný. Hodláme plně využít potenciál značky Opel, která se před několika měsíci stala součástí skupiny Emil Frey v České republice. Ojeté vozy této značky obohatí nejen nabídku našich čtyř pražských prodejen, ale rozvíjíme také značkový program ojetých vozů Opel Vyzkoušené Vozy, který bude obdobou našich programů pro prodej ojetých Peugeotů a Citroënů,“ dodává Zdeněk Fořt.