name | autoweek.cz

Škoda Auto otevírá Sales & After Sales Training Akademii

Škoda Auto otevírá Sales & After Sales Training Akademii

15.11.2021 | | Autoservis

Nové středisko pro školení importérů a obchodních partnerů z celého světa nabídne zlepšenou kvalitu a efektivitu služeb díky důslednému využívání digitálních nástrojů jako jsou virtuální realita a umělá inteligence. Připraveny jsou i školící programy zaměřené na elektromobilitu a digitalizaci.
Škoda Auto spojuje své prodejní a poprodejní tréninkové programy v rámci nově založené Sales & After Sales Training Akademie. Standardizuje školící programy pro své mezinárodní importéry a prodejce. Zvyšuje tak kvalitu a efektivitu vlastních vzdělávacích procesů. Nová akademie bude úzce spolupracovat také se školami a univerzitami, aby podpořila touhu po inovacích.
 
Tréninková Škoda Sales & After Sales Training Akademie má za cíl modernizovat školicí technologie a stát se digitálním kompetenčním centrem. Svým obsahem se zaměří na témata elektromobility a digitalizace. Bude vyvíjet vhodné strategie pro konkrétní partnery podle specifik jednotlivých regionů a bude úzce spolupracovat se školami a univerzitami aby podpořila rozvoj inovací.
 
Škoda Auto se ve svých vzdělávacích programech orientuje na využívání digitálních technologií. Již od roku 2020 mohou servisní pracovníci využívat virtuální realitu například k simulaci procesu výměny akumulátoru plně elektrických modelů.
 
Důležitou roli v nové tréninkové Škoda Sales & After Sales Training Akademii hraje také využití umělé inteligence. Digitální asistenti mohou flexibilně a bezprostředně reagovat na mluvené slovo a simulovat díky tomu interakce v prodejně a v zákaznickém servisu. Technologie tak pomáhá zvyšovat odbornou kvalitu služeb zákazníkům. Školení v online formátu také výrazně snižuje potřebu cestování a tím i uhlíkovou stopu v prodejní síti Škoda Auto.
 
„S novou Sales & After Sales Training Akademií děláme další krok na cestě k digitalizaci. Využijeme technologie, jako jsou virtuální či rozšířená realita a umělá inteligence, abychom realisticky simulovali každodenní situace v dealerství, cíleně vylepšili školící proces a zvýšili kvalitu poradenství. Formát online školení zároveň zjednodušuje procesy a zvyšuje naši efektivitu,“ řekl člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu Martin Jahn.