name | autoweek.cz

Víceúčelový pick-up Isuzu D-Max

Víceúčelový pick-up Isuzu D-Max

28.12.2020 | Vladimír Rybecký | Nové modely

Isuzu uvádí na český trh sedmou generaci terénního pick-upu D-Max. Byl kompletně přepracován po stránce vzhledu i techniky. Na jedné straně uspokojuje potřeby víceúčelového užitkového auta do terénu, ale ve vrcholné verzi V-Cross představuje i alternativu k SUV.
Společnost Isuzu Sales Deutschland se sídlem ve Flörsheimu disponuje sítí více než 300 prodejců v Německu, Rakousku, České republice a na Slovensku. Nyní na tyto trhy uvádí sedmou generaci terénního pick-upu D-Max.
 
Nová generace Isuzu D-Max je automobilem plnícím mnoho různých účelů. Dokáže uspokojit potřeby soukromých zákazníků, jako jsou rodiny a milovníci dobrodružství, ale současně zůstává všestranným pracantem do nepohody schopným tahat těžké přívěsy. Má charakteristiky, které jsou důležité pro profesionály, tedy robustnost, spolehlivost a spoustu možností přizpůsobení se v závislosti na potřebách uživatele. Současně přináší nejmodernější asistenční systémy a infotainment. Zaměřuje se na flotily, obce, řemeslníky, komunální služby, živnostníky, soukromé osoby i rodiny.
 
Nejnovější bezpečnostní a asistenční systémy řidiče Isuzu Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) jsou standardem pro všechny varianty. Isuzu nabízí i nejmodernější informační a zábavní systém s údaji o spotřebě paliva a dojezdu, stejně jako informace o činnosti funkcí ADAS.
 
Karoserie a podvozek byly rozsáhle přepracovány, aby se zlepšila mobilita v terénu, odolnost a výkonnost. Pérování bylo vylepšeno pro zvládnutí nejextrémnějších podmínek. Přitom výrobce současně slibuje i lepší chování při jízdě po silnici, zlepšenou ovladatelnost a větší pohodlí.
 
Proměnou prošel také turbodiesel 1,9 l, který splňuje emisní normu Euro 6d a při tom umožňuje tažení přívěsu až 3,5 t. Motor poskytuje 120 kW (163 k) při 3600/min a 360 N.m v rozsahu od 2000 do 2500/min. Převodovka je šestistupňová automatická nebo šestirychlostní přímo řazená. Ve verzi s pohonem všech kol přenáší jednodílný hliníkový spojovací hřídel točivý moment na zadní diferenciál vybavený elektromagnetickou uzávěrkou pro konstantní trakci v terénu.
 
D-Max má nyní větší světlou výšku a rozsáhlou ochranu podvozku, která chrání důležité systémy před poškozením. Díky přepracování karoserie a podvozku se zlepšily i nájezdové a přejezdové úhly a podařilo se zvýšit hloubku brodivosti na 800 mm.
 
Nový D-Max bude k dispozici s karoseriemi Single Cab, Space Cab a Double Cab a ve čtyřech úrovních výbavy: L s největším užitečným zatížením až 1,1 t, LS s elektricky přepínatelnou uzávěrkou diferenciálu, LSE a nový špičkový model V-Cross. D-Max LSE, který je k dispozici jako Double Cab a Space Cab, nabízí větší komfort a funkce se 7“ informačním a zábavním systémem, dvouzónovou automatickou klimatizaci, Bi-LED světlomety a litá kola. V-Cross je jako Double Cab vybaven 9“ informačním a zábavním systémem, osmi reproduktory a bohatým interiérem v černé barvě.