name | autoweek.cz

Driverama má partnerství s německým Stop+Go

Driverama má partnerství s německým Stop+Go

18.06.2021 | | Tiskové zprávy

Driverama činí důležitý krok k zahájení výkupu vozů v Německu navázáním strategického partnerství s předním německým řetězcem autoservisů Stop+Go.
Technologická online platforma pro výkup a prodej ojetých automobilů v západní Evropě Driverama uzavřela dohodu o strategickém partnerství s předním německým řetězcem autoservisů Stop+Go, v jehož prostorách umístí své první mikropobočky.
 
Po dubnovém zahájení činnosti je pro Driveramu strategické spojení s německým řetězcem Stop+Go dalším krokem na cestě k zahájení obchodování. V rámci jednotlivých lokací Stop+Go Driverama do konce prvního pololetí 2022 postupně spustí principem „store in store“ („obchod v obchodě“) více než 20 svých separátně brandovaných mikropoboček. Ty budou zákazníkům sloužit jako dostupná a transparentní předávací místa pro vozy, které prodají Driveramě. První mikropobočku Driverama otevře v červenci v Düsseldorfu.
 
Tyto mikropobočky budou sloužit jako fyzické inspekční body pro vozy, které Driverama vykoupí on-line. Poté, co zákazníci on-line zadají údaje, týkající se jejich vozidla, jako je model, věk, stav a počet najetých kilometrů, obdrží okamžité nacenění auta založené na unikátním algoritmickém cenovém modelu společnosti Driverama pracujícím s daty v reálném čase. Po zadání podrobností o vozidle si zákazník může jednoduše sjednat schůzku pro předání svého vozu v mikropobočce Driveramy. Tam bude provedena rychlá kontrola vozu a jeho konečné nacenění.
 
Stop+Go je přední německý řetězec autoservisů s nejmodernějšími automobilovými dílnami, prodejem náhradních dílů a kvalifikovanými mechaniky. Partnerství přinese atraktivní výhody pro obě společnosti, přičemž zákazníci budou moci na jednom místě využít i různé doplňkové služby. Všechna místa Stop+Go po celém Německu jsou strategicky umístěna v těsné blízkosti hustě osídlených městských center, což umožňuje Driveramě začít své aktivity v atraktivních lokalitách.
 
„Cílem Driveramy je přinést na trh nový způsob výkupu a prodeje ojetých vozů, založený na moderních technologiích fungujících v on-line prostředí, s využitím co nejsnadnějšího předávání vykupovaných i prodávaných vozů. Tento přístup je v souladu s vlastním způsobem podnikání Stop+Go a jeho dlouhodobou reputací jako spolehlivé, důvěryhodné a profesionální společnosti. Strategické partnerství, do kterého jsme s touto společností vstoupili, pro nás představuje další důležitý milník při zahájení naší činnosti v Německu, epicentru automobilového světa. Díky partnerství se Stop+Go již brzy otevřeme mikropobočky Driveramy po celém Německu a budeme moci přivítat první zákazníky,“ uvedl předseda představenstva společnosti Driverama ze skupiny Aures Holdings Stanislav Galik.
 
Rozjezd Driveramy přichází ve chvíli, kdy trh ojetých vozů v Evropě zažívá enormní růst. Vysokému zájmu o ojeté vozy odpovídají i údaje o návštěvnosti webových stránek skupiny Aures Holdings. Aures Holdings dosahuje rekordní prodej zejména díky datové analýze, která společnosti dává přehled o celém trhu ojetých aut nejen v zemích, kde momentálně působí, ale i ve zbytku Evropy. Analýza dat o nabídce vozů na trhu v reálném čase je jednou z hlavních výhod, kterou se na trhu v západní Evropě chystá využít také Driverama.
 
„Sledování tržních trendů je pro nás klíčové při určování celofiremní strategie. Při jejich monitoringu aktuálně bereme v potaz přibližně 63 zdrojů externích dat z různých částí světa. Dohromady ze všech zdrojů máme každý den v průměru přes 115 000 nových záznamů, které obsahují informace o konkrétních příležitostech. To nám umožňuje sledovat např. vývoj cenových hladin, likviditu trhu, nebo trendovost jednotlivých značek a modelů. Jednotlivé příležitosti zpracováváme v řádu jednotek minut, což nám umožňuje extrémně rychle reagovat na aktuální tržní situaci,“ vysvětluje provozní ředitel Aures Holdings Petr Vaněček.
 
„Jak jsme již mnohokrát zdůrazňovali, naše společnost je schopna analyzovat likviditu nabízených aut až na lokální úroveň. Proto mnoho vozů nabízíme jinde, než v lokalitě, kde byly vykoupeny. Stejně tak může o převoz vozu z jiné pobočky požádat zákazník. Za prvních pět měsíců jsme celkově ve skupině převezli 57 000 vozů, z toho v České republice 36 500,“ uzavřel Vaněček.