name | autoweek.cz

Ford otvírá v ČR první dva showroomy FordStore!

Ford otvírá v ČR první dva showroomy FordStore!

26.10.2015 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

FordStore nabídne novou úroveň prodeje a špičkovou kvalitu servisu. První FordStore v ČR se otevírá v Ořechu na kraji Prahy, druhý bude v Pardubicích. Do konce příštího roku Ford zákazníkům představí 500 provozoven v Evropě a šest v ČR.
Otevřením prvního FordStore zahajuje Ford v ČR novou epochu prodeje a servisu osobních a užitkových vozů. FordStore totiž zákazníkům nabídne nejen kultivované a příjemné prostředí showroomu s vyspělými technologiemi, ale slibuje také novou úroveň prodejních služeb a nejvyšší servisní standardy.
 
První v ČR
Koncept FordStore je pomyslnou výkladní skříní značky, která na první pohled zaujme novým designem prodejních prostor a k tomu přidává vyšší úroveň služeb. Proto se také o přidělení FordStore mohou ucházet jen vybraní autorizovaní partneři Fordu působící v krajských městech.
 
Prvním FordStore na území České republiky se stal areál společnosti auto Motol Beni a druhý otevře Auto In v Pardubicích v průběhu listopadu. Celkově se pro ČR do konce roku 2016 počítá se šesti partnery označenými jako FordStore. K dnešnímu dni je jich potvrzeno pět: dva budou v Praze a po jednom v Pardubicích, Brně a Ostravě. Všechny provozovny budou vypadat stejně a používat totožné vybavení a technologie jako dalších 494 showroomů FordStore po celé Evropě.
 
Nový styl i vybavení
Čím se FordStore liší od běžného autosalonu Fordu? Už zvenčí na první pohled zaujme zcela nový vzhled s obrovským modrobílým logem Ford dominujícímu celé budově. Uvnitř zákazníci najdou zcela přepracovaný vzhled prodejní plochy s prosvětleným interiérem a oddělenými prostory pro vystavení jednotlivých skupin vozů (SUV, Focus ST, Mustang).
 
Nový vizuální styl, založený na modré, bílé a oranžové barvě, vytváří příjemné, moderní a dynamicky působící prostředí rozdělené do několika sekcí. Ty jsou určeny např. pro kontakt s odborným prodejním personálem, k získávání zajímavých informací o Fordu a jeho produktech i jen k nerušené relaxaci.
 
Součástí showroomu FordStore je i velkoplošná obrazovka složená z devíti displejů o úhlopříčce 55“, na níž si zákazník může svůj nový vůz nakonfigurovat a prohlédnout ze všech úhlů v téměř skutečné velikosti. Originální je také Vignale koutek, vybavený pohodlnou koženou sedačkou s interaktivním konferenčním stolkem, jehož deska je zároveň velkým dotykovým displejem připojeným na internet a webové stránky Ford.
 
Logické členění prostoru
Pro majitele vozů Ford v nejvyšší luxusní verzi Vignale je připravena i nadstandardní servisní péče, o jejich spokojenost se přímo v showroomu stará speciálně vyškolený Vignale Manager.
 
Vystavené vozy jsou ve FordStore rozčleněny do logických skupin, např. SUV, užitkové či rodinné vozy, aby si je návštěvníci mohli přímo na místě lépe porovnat. V showroomu a na venkovní ploše musí být vystaveno nejméně 18 vozů a musí být rovněž dodržena minimální plocha pro jednotlivé exponáty nebo rozestupy mezi nimi. Vignale koutek má například nejméně 40 m2, zatímco Mustang či Focus ST stojí na barevném kruhovém podstavci o ploše 20 m2 s osvětlením designovým kruhovým panelem o stejném půdorysu zavěšeným ze stropu.
 
Zákazníci mohou veškeré informace o vozech Ford získávat díky rychlému internetovému připojení přes wi-fi z tabletů, které jsou součástí vybavení showroomu.
 
Prodej, servis i Ford Garant
Všichni autorizovaní partneři s označením FordStore nabízí zákazníkům prodej i servis kompletní řady osobních a užitkových vozů od městského Ka až k největšímu Transitu. Nejatraktivnější modely (Mustang, Vignale nebo od příštího roku i Focus RS) si zákazníci mohou převzít exkluzivně jen ve FordStore. Každý FordStore nabízí také certifikovaná ojetá auta v rámci programu Ford Garant a disponuje speciálním Transit centrem, zaměřeným na prodej a servis užitkových vozů.
 
„FordStore pro nás znamená úplně nový přístup k prodeji a servisu, ale zejména k péči o zákazníka. Svým designem, technologiemi i úrovní služeb představuje to nejlepší, co Ford může nabídnout, a my věříme, že se zákazníci budou ve Ford Storech cítit příjemně a budou se sem rádi vracet,“ řekl generální ředitel českého Fordu Jan Laube.