name | autoweek.cz

Renault, Passion for life

Renault, Passion for life

12.03.2015 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Při příležitosti 85. Ženevského autosalónu představila značka Renault kromě své novinky, modelu Kadjar, i novou identitu značky. Nová strategie značky je emotivnější a vychází z jednotlivých etap života.
Autosalon Ženeva 2015 zaznamenává novou etapu s představením nového podpisu značky „Renault, passion for life“.  Navazuje na „Auta s rytmem života“ a odráží se v něm omlazení modelové řady, která by měla svým cestujícím umožnit prožívat život naplno. Logo se rovněž modernizuje, aby se zdůraznila nová identita značky.
 
Marketingový ředitel Renault S.A.S., Michael van der Sande: “Renault Group má několik značek – samozřejmě Renault, ale od roku 1999 také Dacii a od roku 2000 RSM (Renault Samsung Motors). Po desítky let značka Renault inovovala a vyráběla automobily uzpůsobené pro lidi. Skutečné lidi prožívající skutečné životy. To nejlépe vyjadřoval proslulý slogan z doby před zhruba 30 lety: „Auta s rytmem života“. Pokud bych dnes měl shrnout naši značku, řekl bych, že „Renault vyrábí auta, která zlepšují váš život“. A nejvíce ze všech tak činí naše nejnovější modely.
 
Všechny naše nejnovější produkty – od Clia a Capturu k novému Espace v Evropě a nejnovější Renault Sandero a Duster v ostatních částech světa – zajišťují, že máme přesně to, co potřebujeme, aby si noví zákazníci značku Renault zamilovali. vyvrcholením je nový Renault Kadjar.
 
Nyní je čas předat toto poselství našim zákazníkům. A proto jsme vyvinuli nový slogan a novou vizuální identitu značky, které odrážejí naše nová pojetí designu, naši kvalitu a výraznou, živoucí osobnost naší značky. Tento slogan se bude používat po celém světě v angličtině. Odráží mezinárodní dosah značky Renault a vyjadřuje postoj, který naše značka zastává.
 
Naším cílem je obnovit příběh společnosti Renault jako výrobce automobilů určených pro život – a předat vášeň, kterou můžeme vidět, slyšet a vnímat v našich nejnovějších vozech. Nový slogan podtrhuje vše, co děláme v posledních letech napříč všemi částmi firmy, aby naše produkty byly žádanější a atraktivnější.
 
Se sloganem přichází potřeba obnovit naši vizuální komunikaci. Upravujeme naše diamantové logo, aby bylo v souladu s našimi vozidly, aby vyjadřovalo vyšší kvalitu a více vyčnívalo. Naši kolegové v oddělení designu na tomto úkolu pracují mnoho měsíců – osvobodili logo z jeho žlutého rámečku – a to nám umožňuje zvětšit logotyp Renault, aby bylo snazší jej přečíst a rozeznat. To skutečně pomůže zlepšit povědomí o naší značce na nových trzích.
 
Výsledek – vizuální identita, která je smělá, sebevědomá, pulsující, barvitá a plná života. Odráží DNA společnosti Renault a ukazuje, kým chceme být.”