name | autoweek.cz

Čtyři moderní strategie pro marketing ojetých automobilů

Čtyři moderní strategie pro marketing ojetých automobilů

23.06.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Marketing obchodu s ojetými automobily se rychle mění a nelze spoléhat na staré zaběhnuté strategie. Marketingový manažer společnosti JW Surety Bonds Eric Weisbrot prostřednictvím Wards Auto radí, jak to dělat nově.
Prosperovat budete, když vstoupíte do nové éry digitálního marketingu. Zde jsou čtyři způsoby, jak na to.
 
1)
K provozování obchodu s ojetými vozy potřebujete blog. Marketingová hodnota dobrého blogu je nepochybná. Zanecháte stopu v sociálních médiích, budete důvěryhodní, ukážete čtenářům své znalosti a ještě mnohem víc. Abyste ze svého blogování získali co nejvíce, propojte obsah blogu se sociálními médii.
Co to znamená v praxi? Znamená to, že pro svůj podnik vytvoříte stránky a profily na odpovídajících platformách sociálních médií a pak je svým blogem budete aktivně propagovat. Je to symbiotický vztah, který pomáhá rozvíjet výkonnou digitální přítomnost. Spotřebitelům to nakonec přinese větší hodnotu.
 
2)
V době internetu může tvořivý marketing zdvojnásobit nebo ztrojnásobit odpovídající návštěvnost vašich stránek a váš podíl pokud se dobře provozují. Avšak vzhledem k tomu, že se do optimalizace ve vyhledávačích a trendu úspěšného obsahu marketingu pouští stále více firem, je důležité vyčnívat. Odlište se - ať už v mediální reklamě, na bilboardech nebo v online obsahu. Buďte při propagaci svého podnikání tvořiví, inovativní a neobvyklí.
 
3)
Rozdávejte drobné propagační dárky podle potřeb zákazníka. Co by mohlo prospět někomu, kdo uvažuje o koupi ojetého vozu? Možná něco, díky čemu bude postup praktičtější, jako je e-kniha o postupu při nákupu ojetého vozu nebo platební kalkulačka. Nebo prostě něco, co z obchodu udělá větší zábavu, jako je seznam vtipů o ojetých automobilech.
 
4)
Používejte dostupné marketingové nástroje. Existuje jich několik, které mohou vaše úsilí na internetu výrazně změnit. Tyto nástroje vám pomohou najít klíčové slovo, které se zaměří na váš blog a obsah na stránce. Umožní vám vidět co funguje a co nikoli. Tyto druhy analytických nástrojů jsou klíčové pro jakoukoli strategii digitálního marketingu. Ať už zvolíte jakékoli marketingové strategie, podstupte kreativní riziko a poskytněte skutečnou hodnotu. Pokud to uděláte správně, nemůžete se splést.