name | autoweek.cz

Cupra ohlásila dva nové modely a vstup do metaversu

Cupra ohlásila dva nové modely a vstup do metaversu

25.02.2022 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Sportovní značka Seatu Cupra při příležitosti svých čtvrtých narozenin během on-line akce představila program Vision Cupra2, ohlásila dva nové modely a představila plány na posun emocionálních zážitků do zcela nové dimenze uvedením Metahype - nové platformy pro spolupráci v metaversu.

Cupra letos hodlá zdvojnásobit počet prodaných vozů, výnosy z prodeje i globální síť Cupra Masterů a showroomů Cupra City Garage. Značka také oznámila dva nové modely Cupra, které rozšíří její produktovou řadu na dvojnásobek.
 
„Naše čtvrté narozeniny pro nás mají zvláštní význam. Naším plánem pro rok 2022 je zdvojnásobení prodeje, zdvojnásobení distribuční sítě i zdvojnásobení obratu. Proto jsme naši vizi pokřtili Cupra2. Před čtyřmi lety byli mnozí k našim plánům skeptičtí, ale my jsme o sobě nikdy nepochybovali. Letos znovu dokážeme, že naše ambiciózní vize nemůže nic zastavit,“ řekl generální ředitel Cupry Wayne Griffiths.
 
Wayne Griffiths také oznámil, že Cupra během příštích dvou let představí další dva nové modely. Již nyní je jisté, že kompaktní elektromobil Born, uvedený v loňském roce, bude v roce 2024 následovat crossover Tavascan jako druhý plně elektrický vůz značky. Sportovní městský elektromobil, vycházející ze studie UrbanRebel, má být uveden na trh v roce 2025.
 
Novým zaměřením Cupry v marketingu je krok do metaversu s virtuálním paralelním světem, který Cupra nazývá Metahype. „Metahype je naší interpretací tohoto nového vesmíru. Je to prostor pro spolupráci, kde značky, startupy a kreativci poskytují mnoho různých akcí a zážitků, kde se lidé mohou setkávat a vytvářet a sdílet specifickou kulturu. Se vstupem do metaversu opět dokumentujeme, že Cupra je značka, která se nebojí jít za tradiční hranice automobilového průmyslu,“ říká Griffiths.
 
Platforma Metahype, vyvinutá v partnerství s kreativní společností Visyon, která je součástí Mediapro Group, je určen ke spolupráci. Má se zde prezentovat umělecký obsah, jako jsou NFT, stejně jako ukázky digitálních a fyzických produktů a streamování obsahu. V tomto metavesmíru bude mít Cupra vlastní centrum.
 
Kromě emocionálních zážitků v metaversu Cupra poskytla také náhled na zcela nový způsob automobilového závodění, které představuje spojení mezi skutečným a virtuálním světem Cupra2 Experience, v němž se mohou řidiči zúčastnit motoristických akcí prostřednictvím virtuální reality s vozy UrbanRebel. „S Cupra2 Experience jsme připraveni postavit se tradičním závodním formátům,“ řekl šéf strategie značky Antonino Labate.
 
Před uvedením Cupra2 Experience' značka Cupra nabídne v aukci svůj první NFT modelu UrbanRebel. Úspěšný vydražitel dostane příležitost stát se jedním z prvních pilotů Cupra2 Experience.