name | autoweek.cz

Dacia slaví v ČR rekordní obchodní výsledky

Dacia slaví v ČR rekordní obchodní výsledky

26.09.2016 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na 4. místo žebříčku prodeje s tržním podílem 5,4 % a překročila hranici 60 000 prodaných vozů značky v ČR. Dacia je již třetím rokem třetí nejprodávanější značkou soukromé klientele v České republice.
Filosofie značky Dacia, nabízet velkorysé, spolehlivé a přitom cenově dostupné vozy, sklízí již po 12 let celosvětové úspěchy. Tento přístup od počátku oslovuje i české zákazníky. Díky jejich zájmu zaznamenala značka Dacia v srpnu 2016 na českém trhu překonání několika milníků.
 
Před dvěma lety slavila značka Dacia desetileté výročí příchodu modelu Logan na český trh. Od té doby došlo k výraznému rozšíření nabídky, která nyní oslovuje široké spektrum zájemců. Díky tomu se do 31. srpna 2016 v České republice prodalo již více než 60 000 vozů značky Dacia.
 
Nejprodávanějším modelem značky Dacia v ČR je SUV Duster, který od uvedení na trh v roce 2010 překonal hranici 16 000 dodaných kusů. Druhou příčku drží Logan MCV s více než 13 000 prodanými vozy těsně následován modelem Sandero, jehož prodej překročil 12 000 kusů.
 
Dacia, která je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele, v roce 2016 dokonce s rekordním tržním podílem 9,1%. V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodeje osobních vozů s tržním podílem 5,4 % (OA bez LUV). Model Duster se v srpnu stal nejprodávanějším vozem kategorie SUV, přičemž v prodeji soukromé klientele je nejprodávanějším SUV již od ledna 2016. Za stejné období je také Dacia Dokker nejprodávanější osobní dodávkou.