name | autoweek.cz

Dacia slaví v ČR rekordní obchodní výsledky
26.09.2016 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na 4. místo žebříčku prodeje s tržním podílem 5,4 % a překročila hranici 60 000 prodaných vozů značky v ČR. Dacia je již třetím rokem třetí nejprodávanější značkou soukromé klientele v České republice.
Filosofie značky Dacia, nabízet velkorysé, spolehlivé a přitom cenově dostupné vozy, sklízí již po 12 let celosvětové úspěchy. Tento přístup od počátku oslovuje i české zákazníky. Díky jejich zájmu zaznamenala značka Dacia v srpnu 2016 na českém trhu překonání několika milníků.
Před dvěma lety slavila značka Dacia desetileté výročí příchodu modelu Logan na český trh. Od té doby došlo k výraznému rozšíření nabídky, která nyní oslovuje široké spektrum zájemců. Díky tomu se do 31. srpna 2016 v České republice prodalo již více než 60 000 vozů značky Dacia.
Nejprodávanějším modelem značky Dacia v ČR je SUV Duster, který od uvedení na trh v roce 2010 překonal hranici 16 000 dodaných kusů. Druhou příčku drží Logan MCV s více než 13 000 prodanými vozy těsně následován modelem Sandero, jehož prodej překročil 12 000 kusů.
Dacia, která je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele, v roce 2016 dokonce s rekordním tržním podílem 9,1%. V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodeje osobních vozů s tržním podílem 5,4 % (OA bez LUV). Model Duster se v srpnu stal nejprodávanějším vozem kategorie SUV, přičemž v prodeji soukromé klientele je nejprodávanějším SUV již od ledna 2016. Za stejné období je také Dacia Dokker nejprodávanější osobní dodávkou.
Před dvěma lety slavila značka Dacia desetileté výročí příchodu modelu Logan na český trh. Od té doby došlo k výraznému rozšíření nabídky, která nyní oslovuje široké spektrum zájemců. Díky tomu se do 31. srpna 2016 v České republice prodalo již více než 60 000 vozů značky Dacia.
Nejprodávanějším modelem značky Dacia v ČR je SUV Duster, který od uvedení na trh v roce 2010 překonal hranici 16 000 dodaných kusů. Druhou příčku drží Logan MCV s více než 13 000 prodanými vozy těsně následován modelem Sandero, jehož prodej překročil 12 000 kusů.
Dacia, která je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele, v roce 2016 dokonce s rekordním tržním podílem 9,1%. V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodeje osobních vozů s tržním podílem 5,4 % (OA bez LUV). Model Duster se v srpnu stal nejprodávanějším vozem kategorie SUV, přičemž v prodeji soukromé klientele je nejprodávanějším SUV již od ledna 2016. Za stejné období je také Dacia Dokker nejprodávanější osobní dodávkou.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz