name | autoweek.cz

Digitální showroom Škoda

Digitální showroom Škoda

27.01.2017 | Vladimír Rybecký | Aktuality

První digitální showroom, spuštěný ve Španělsku, spojuje zážitek ze skutečné návštěvy showroomu prodejce s výhodami online vyhledávání. Prodejní poradce značky Škoda přivede zákazníka pomocí videohovoru živě do reálné expozice a představí mu modely značky Škoda na obrazovce.
Škoda otevřela svůj první digitální showroom jako pilotní projekt ve Španělsku. Uživatelé internetu se mohou seznámit s modely značky Škoda téměř stejně důkladně jako v reálném autosalonu. Prostřednictvím videohovoru poradce zákazníkům živě předvede modely značky Škoda. Má-li zákazník speciální dotazy, například týkající se obsluhy systému infotainmentu, předvede mu poradce funkčnost přímo na přístrojové desce vozu.
 
Prostřednictvím španělských webových stránek značky mají zájemci možnost vést s expertem značky Škoda online rozhovor a seznámit se s nejnovějšími modely značky Superb a Kodiaq v přímém přenosu na obrazovce počítače, tabletu nebo smartphonu. Pomocí ikony na úvodní stránce mohou na uvedené telefonní číslo zavolat buď sami nebo si vyžádat, aby jim poradce zavolal zpět ihned, nebo si vybrat požadovaný termín.
 
Rozhovor probíhá po videotelefonu. Odborník vezme volajícího v přímém přenosu do expozice s aktuálními modely značky Škoda. Dvanáct stacionárních kamer a čtyři mobilní kamery ukazují vozy z několika perspektiv. Poradce může představit exteriér i interiér vozu, vysvětlit detaily, např. logiku menu systémů infotainmentu, a zodpovědět individuální dotazy. Pokud se potenciální zákazník zajímá například o zavazadlový prostor, může jej poradce pomocí mobilní kamery dovést k zádi vozu a předvést zavazadlový prostor v přímém přenosu.
 
Při rozhovoru ve virtuálním showroomu poradce zákazníka provází při online-konfiguraci vozu dle jeho přání a při hledání prodejce v jeho blízkosti. Lze také domluvit termín testovací jízdy.