name | autoweek.cz

Direct pojišťovna se vrací s novým přístupem

Direct pojišťovna se vrací s novým přístupem

15.10.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Direct nabízí povinné ručení a havarijní pojištění uzpůsobené potřebám motoristů. U povinného ručení mohou zvolit nejen rozsah jeho služeb a krytí, ale také výši limitu až do 250 milionů Kč. Havarijní pojištění přináší také plnohodnotné řešení i pro majitele starších vozidel.
Direct pojišťovna přichází s nabídkou povinného ručení, které se svým charakterem a parametry vymyká běžným standardům. Direct dává řidičům volnou ruku v tom, jak si pojištění poskládají. Nabízí pouze doporučení, která vycházejí z reálných potřeb majitelů motorových vozidel. Havarijní pojištění Direct kryje všechna nebo jen vybraná rizika.
 
Nový koncept práce s klienty
Direct se na český trh vrátil jako plnohodnotná pojišťovna s koncepcí „pojišťovny pro lidi“. Nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i pojišťovací makléře a vlastní pobočky. Základní platformu představovala akvizice Triglav pojišťovny dokončená v červnu 2015.
 
Za vznikem Directu stojí tým Pavla Řeháka, který pojišťovnu intenzivně připravoval od roku 2014: „Rozhodli jsme se s partnery, že chceme mít možnost změnit poměry v pojišťovnictví a na základě vlastních zkušeností z finančních služeb vytvořit takovou pojišťovnu, kterou budeme schopni kdykoliv s čistým svědomím doporučit svým nejbližším, zkrátka pojišťovnu, v níž věříme, že to jde i jinak. Pojišťovnu, která bude rychlá, jednoduchá, spolehlivá a hlavně přátelská.“
 
Direct pojišťovna podporuje osobní přístup tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince 221 221 221 dostupní vždy lidé. „Nepoužíváme standardně telefonní automat - u nás lidé mluví s lidmi od prvního okamžiku,“ vysvětluje Pavel Řehák. Výsledkem je, že u Directu se klient dostane do osobního kontaktu v průměru za 13 sekund, zatímco u konkurence to je za 3 minuty a 13 sekund!
 
Podobně je to i s rychlostí likvidace škod, kterou Direct garantuje do tří dnů od dodání podkladů, a příjezd mobilního technika do 48 hodin, přičemž v 98 % případů je to do 24 hodin.
 
Povinné ručení
Povinné ručení Direct pojišťovny kromě standardních řešení přidává i inovace. Nenutí majitele aut si sjednávat i pojištění či služby, které nevyužijí.
 
„Řidiči nemusí pro dosažní nejvyššího limitu pojistného plnění zvolit nejdražší balíček. U Directu má možnost si vysoké krytí škod zařadit do svého pojištění, i když o žádné další speciality už nestojí. Škody u závažných dopravních nehod mohou reálně dosáhnout těžko představitelných částek v řádech desítek milionů korun. Proto na trh přinášíme nejvyšší limit krytí škod, který činí 250 milionů korun,“ vysvětluje produktový ředitel Direct pojišťovny Patrik Nový.
 
Povinné ručení Directu poskytuje zájemců celkem čtyři doporučení, která byla zvolena podle toho, co motoristé s auty na cestách nejčastěji řeší. S ohledem na to dostala tato doporučení také svoje názvy: Mám to nejnutnější, Vozím rodinu, Vždycky dojedu a Mám tam všechno. Klient si ho může navíc upravit podle vlastních požadavků, takže dostane svoji originální verzi.
 
Zvláštní důraz byl u povinného ručení kladený na transparentnost všech dokumentů. Týká se to jak přehledných smluv (každá smlouva na jediné stránce jasně poskytuje informace o tom, co je pojištěné), tak pojistných podmínek. Smlouva vzniká bez nutnosti podpisu a dalšího papírování, stačí ji pouze zaplatit.
 
Havarijní pojištění
Direct pojišťovna zařazuje do své nabídky i novou generaci havarijního pojištění. Typické pro něj je, že si motorista může sjednat takové pojištění, které přesně odpovídá tomu, v jakém prostředí se s autem pohybuje a jakým rizikům tím může být se svým vozidlem často vystaven. Havarijní pojištění Direct pojišťovny chrání pojištěné vozidlo před všemi známými riziky, tedy před nehodou, odcizením a vandalizmem, před přírodními nebezpečími i poškození zvěří.
 
„Stejně jako u povinného ručení, i u havarijního pojištění jsme se vydali cestou naprosté svobody, se kterou si klient může pojištění sestavit. Týká se to jak rozsahu rizik, tak pojistných částek i doplňkových služeb,“ říká Pavel Řehák.
 
Direct zájemcům o havarijní pojištění pomáhá s výběrem nabídkou třech doporučení, která mají srozumitelné názvy:
Uřídím to - vztahuje se na ty, kteří se neobávají dopravní nehody (toto riziko si mohou připojistit), ale chtějí mít jistotu v případě, že jim vozidlo poničí ostatní okolnosti, nad nimiž nemají kontrolu (zloději, přírodní nebezpečí, zvířata).
Řeším možnost nehody - pro ty, kteří se bojí následků nehody. V ceně navíc získají základní ochranu před zloději, vandaly a poškození zvěří a také pojištění skel.
Počítám se vším - jasně definované doporučení, které obsahuje kompletní ochranu vozidla včetně pojištění skel, úrazového pojištění posádky a pojištěných zavazadel.
 
Direct se snaží napravit reputaci havarijního pojištění jako produktu, který se hodí jen pro nová a zánovní vozidla. Nabízí čtyři pojistné částky – 20 000, 50 000, 70 000 a 100 000 Kč, z nichž si může motorista vybrat tu, kterou považuje za nejvhodnější pro své auto, ušetřit na platbě za pojištění, a přesto mít vozidlo rozumně pojištěné. K havarijnímu pojištění si může přidat také domácí a zahraniční asistenční služby. Havarijní pojištění lze sjednat i na jedné smlouvě s povinným ručením a z něj současně Direct převádí na havarijní pojištění také bonus.