name | autoweek.cz

E.on chce mít 20% tržní podíl v prodeji CNG
23.04.2015 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
Společnost E.on Energie, která je dnes jednou ze tří největších investorů v oblasti výstavby CNG stanic, chce nejpozději do roku 2017-2020 dosáhnout 20% podílu v prodeji CNG v ČR. Už v roce 2015 chce E.on Energie zvýšit prodej CNG o 40 až 50 %.
Energetická společnost E.on Energie dnes provozuje už 11 CNG stanic, z toho 9 veřejných, a několik dalších se chystá ještě letos otevřít. Jedná se například o Chrudim, České Budějovice nebo navýšení výkonu v Brně.
Společnost E.on Energie patří v oblasti aktivit podporujících využívání CNG mezi hlavní hráče na českém trhu a v tomto ohledu se zároveň řadí mezi nejaktivnější společnosti. V ČR dnes přibývá měsíčně kolem pěti CNG stanic. V současné době má E.on Energie u většiny stanic výkon 150 m3/hod. Do budoucna plánuje výstavbu stanic se základním výkonem 250-300 m3/hod. Všechny CNG stanice E.on koncipuje tak, že jejich výkon lze kdykoliv navýšit.
Strategie E.on Energie se v oblasti CNG opírá o tři hlavní pilíře:
- Výstavba a provoz veřejné infrastruktury (veřejné plnicí stanice CNG)
- Vývoj unikátních produktových balíčků s jasnou ekonomickou a ekologickou výhodou pro zákazníka
- Nabídka individuálních řešení areálových plnicích stanic šitých na míru dle požadavků zákazníka.
Mezi další významné aktivity patří osvětová činnost. „Díky podpoře CNG dává E.on zákazníkům možnost provozovat jejich vozidla ekologičtěji a efektivněji, čímž jim pomáhá šetřit peníze i přírodu,“ říká CNG manažer E.on Energie Radek Patera.
„Rozvoj CNG dnes výrazně táhnou dopravní podniky, firemní flotily vozů a segment malých a středních podniků zajišťující rozvoz jídel, zásilek nebo jiných služeb. U těchto společností hrají náklady na paliva a provoz vozidel výraznou položku a tak pochopili jako první přínos CNG,“ říká místopředseda představenstva společnosti E.on Energie Jiří Šimek.
„CNG stanice jsou ideálním řešením pro malé i velké flotily vozů a autobusů a společnosti Vám dnes rychle postaví areálovou plnicí stanice v areálu firmy,“ dodává Jiří Šimek z E.on Energie.
„U veřejných stanic preferujeme výstavbu ve velkých aglomeracích a na hlavních dálničních tazích, jako je například nově otevřená stanice na dálnici D5 u Plzně v Nýřanech,“ říká CNG manažer E.on Energie Jiří Lachout.
Společnost E.on Energie nejen investuje do nových CNG stanic, ale nabízí i pro motoristy mnoho výhodných bonusů, jako slevu až 30 % na nové vozy, nákup zánovních vozů za velmi zajímavé ceny (např. autopůjčovna SIXT aj.), slevy na CNG aj.
„Vozový park společnosti E.on má již dnes více než 100 CNG vozidel a plánujeme nákup dalších. V říjnu 2014 jsme zakoupili i prvních 30 vozů Škoda Octavia G-Tec,“ dodal Jiří Lachout.
Do konce roku 2016 by mělo být v Evropě také až 50 nových LNG stanic. „LNG je v rámci Evropy segmentem s vysokým potenciálem hlavně pro kamionovou dopravu a tak v rámci koncernových projektů skupiny E.on předpokládáme, že se jich v ČR budeme určitě účastnit,“ říká místopředseda představenstva společnosti E.on Energie a místopředseda Rady Českého plynárenského svazu (ČPS).
Společnost E.on Energie patří v oblasti aktivit podporujících využívání CNG mezi hlavní hráče na českém trhu a v tomto ohledu se zároveň řadí mezi nejaktivnější společnosti. V ČR dnes přibývá měsíčně kolem pěti CNG stanic. V současné době má E.on Energie u většiny stanic výkon 150 m3/hod. Do budoucna plánuje výstavbu stanic se základním výkonem 250-300 m3/hod. Všechny CNG stanice E.on koncipuje tak, že jejich výkon lze kdykoliv navýšit.
Strategie E.on Energie se v oblasti CNG opírá o tři hlavní pilíře:
- Výstavba a provoz veřejné infrastruktury (veřejné plnicí stanice CNG)
- Vývoj unikátních produktových balíčků s jasnou ekonomickou a ekologickou výhodou pro zákazníka
- Nabídka individuálních řešení areálových plnicích stanic šitých na míru dle požadavků zákazníka.
Mezi další významné aktivity patří osvětová činnost. „Díky podpoře CNG dává E.on zákazníkům možnost provozovat jejich vozidla ekologičtěji a efektivněji, čímž jim pomáhá šetřit peníze i přírodu,“ říká CNG manažer E.on Energie Radek Patera.
„Rozvoj CNG dnes výrazně táhnou dopravní podniky, firemní flotily vozů a segment malých a středních podniků zajišťující rozvoz jídel, zásilek nebo jiných služeb. U těchto společností hrají náklady na paliva a provoz vozidel výraznou položku a tak pochopili jako první přínos CNG,“ říká místopředseda představenstva společnosti E.on Energie Jiří Šimek.
„CNG stanice jsou ideálním řešením pro malé i velké flotily vozů a autobusů a společnosti Vám dnes rychle postaví areálovou plnicí stanice v areálu firmy,“ dodává Jiří Šimek z E.on Energie.
„U veřejných stanic preferujeme výstavbu ve velkých aglomeracích a na hlavních dálničních tazích, jako je například nově otevřená stanice na dálnici D5 u Plzně v Nýřanech,“ říká CNG manažer E.on Energie Jiří Lachout.
Společnost E.on Energie nejen investuje do nových CNG stanic, ale nabízí i pro motoristy mnoho výhodných bonusů, jako slevu až 30 % na nové vozy, nákup zánovních vozů za velmi zajímavé ceny (např. autopůjčovna SIXT aj.), slevy na CNG aj.
„Vozový park společnosti E.on má již dnes více než 100 CNG vozidel a plánujeme nákup dalších. V říjnu 2014 jsme zakoupili i prvních 30 vozů Škoda Octavia G-Tec,“ dodal Jiří Lachout.
Do konce roku 2016 by mělo být v Evropě také až 50 nových LNG stanic. „LNG je v rámci Evropy segmentem s vysokým potenciálem hlavně pro kamionovou dopravu a tak v rámci koncernových projektů skupiny E.on předpokládáme, že se jich v ČR budeme určitě účastnit,“ říká místopředseda představenstva společnosti E.on Energie a místopředseda Rady Českého plynárenského svazu (ČPS).
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz