name | autoweek.cz

Hyundai i40 míří do Ženevy

Hyundai i40 míří do Ženevy

17.02.2011 | Vladimír Rybecký | Nové modely

Hyundai zveřejnil první oficiální fotografie připravovaného modelu střední třídy i40, který se zanedlouho představí na autosalonu v Ženevě současně s novou obchodní strategií symbolizovanou sloganem New Thinking - New Possibilities.

Nový Hyundai i40 v sobě odráží změny v přístupu značky k zákazníkům. Představí se na autosalonu v Ženevě, kde Hyundai rovněž poprvé veřejně uvede svou novou obchodní a marketingovou strategii pod heslem \"New Thinking. New Possibilities.(Nové myšlení. Nové možnosti.)\" Jde o snahu posunout vnímání značky Hyundai jako výrobce přinášejícího špičkovou kvalitu. Hyundai tento koncept definuje jako \"modern premium\".

Hyundai i40 je také prvním vozem střední třídy značky vyvinutým speciálně s ohledem na specifické požadavky evropských zákazníků. Tomu bude odpovídat i nabídka pohonných jednotek a výbav. Dokladem tohoto přístupu je ale i to, že se jako první představuje verze s karoserií kombi, zatímco sedan přijde na řadu o něco později (ale ještě letos). V této třídě totiž v Evropě jednoznačně dominují vozy kombi poháněné turbodiesely a s poměrně vysokou úrovní výbavy. Jedná se totiž převážně o služební vozy či rodinná auta náročnějších zákazníků. Také to naznačuje, jakým směrem se bude pokračující ofensiva značky Hyundai ubírat. Fleetoví zákazníci u ní najdou kompletní nabídku toho, co potřebují pro své vozové parky. Tato nabídka bude velmi brzy doplněna ještě o reprezentativní sedany vyšších kategorií Genesis a Equus.

Hyundai i40 byl kompletně navržen a vyvinut v jeho evropském Výzkumném a vývojovém středisku v Rüsselsheimu. Přes příbuznost mnohých základních komponent s nejnovější generací modelu Sonata se jedná o automobil se zcela evropskou identitou. Tomu samozřejmě odpovídá i evropsky pojatý design. Ten, byť nese všechny společné stylistické znaky značky Hyundai, je naprosto odlišný od modelu Sonata.

Snahu o posun značky Hyundai blíž k exkluzivnějším značkám podpoří i luxusní výbava vozu i40, která slibuje nejvyšší úroveň ve svém segmentu. Hyundai 40 přináší hned tři technické novinky v segmentu střední třídy: kromě vyhřívaných předních sedadel bude mít vyhřívaná i zadní sedadla, vyhřívaný volant a systém samočinného odmlžování vnitřní plochy oken.

Také po stránce hospodárnosti bude i40 na špici - ve verzi s motorem UII 1,7 CRDi bude s emisemi CO2 113 g/km na špičce ve svém segmentu. Další technické parametry tohoto vozu zatím nebyly zveřejněny - musíme si na ně počkat až na ženevský autosalon.

Standardní pro model i40 bude zcela ojedinělá tzn. Pětiletá trojnásobná ochrana bez jakéhokoliv omezení z hlediska najetých kilometrů. Ta zahrnuje nejen pětiletou garanci, ale i pětiletou asistenční službu a pětileté prohlídky technického stavu vozu.

\"Naší základní filosofií vždy bylo nabízet více za méně. Nyní ji posuneme v novém směrování značky pod heslem Nové myšlení. Nové možnosti. Nový i40 je dokonalou ukázkou toho jak nabízet to nejlepší a učinit to dostupným pro všechny - od senzačního designu a výbavy přes nejmodernější techniku až po poprodejní servis - v tomto ohledu se i40 vymezuje proti svým konkurentům,\" říká vicepresident Hyundai Motor Europe Allan Rushforth.

Další informace o modelu i 40 najdete zde a zde.