name | autoweek.cz

Hyundai opět zpochybnil statistiky SDA
08.04.2014 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Hyundai zvýšil v březnu prodej o 16 %, přestože český automobilový trh při započtení účelových registrací klesl o 11 %. Hyundai pokračuje v krocích vedoucích k zprůhlednění statistik skutečného prodeje osobních vozů v ČR.
Hyundai také nekompromisně pokračuje v krocích, které povedou k zprůhlednění statistik skutečného prodeje osobních vozů v ČR a jednou pro vždy zastaví dezinformace o domnělém růstu trhu či některých značek a modelů.
Podle statistik SDA registrace osobních aut v prvním čtvrtletí meziročně vzrostl o 18 %.
Za první tři měsíce letošního roku prodal Hyundai v ČR 3935 automobilů a je druhou nejprodávanější automobilovou značkou s podílem na trhu 9,2 %.
„Velmi dobrou zprávou je, že tento model výrazně posiluje také na fleetovém trhu,“ říká Miloš Adámek, PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.
Nejúspěšnějším modelem je Hyundai i30, kterého bylo prodáno za první tři měsíce letošního roku 1418 kusů. Pomyslný titul „nejoblíbenější české rodinné auto“ drží model ix20, který je s počtem 1019 prodaných automobilů s přehledem nejprodávanějším MPV na českém trhu. Model Hyundai i40 si za 1. kvartál letošního roku koupilo 258 zákazníků a je stejně jako za celý rok 2013 v první trojce nejprodávanějších manažerských vozů střední třídy.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz