name | autoweek.cz

Hyundai posiluje síť obchodních partnerů
09.10.2014 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
Síť obchodních partnerů Hyundai v současné době posiluje a zkvalitňuje síť svých obchodních partnerů o pět nových prodejních míst.
Hyundai v současné době posiluje síť svých obchodních partnerů o pět nových prodejních míst. Jedná se o pobočky v Jindřichově Hradci, Pelhřimově, Kladně, Ústí nad Labem a Opavě. Dalších 12 projektů je rozpracovaných tak, aby prodej mohl být zahájen do šesti měsíců. Navíc je síť autorizovaných prodejců Hyundai nyní k zákazníkům ještě vstřícnější než dříve díky důslednému zavedení Etického kodexu. Hyundai v České republice zároveň zahájil modernizaci stávajících prodejních míst dle nového korporátního designu.
Soukromí zákazníci v České republice kupují nejvíce vozy Hyundai, a to již druhý měsíc po sobě. Každé čtvrté auto, které v září zakoupila privátní klientela, neslo podle údajů ministerstva dopravy značku tohoto výrobce. První příčka v prodejích soukromým osobám patřila automobilce Hyundai již v srpnu 2014, kdy dosáhla tržního podílu 22,3 % a 883 prodaných aut. V září se tržní podíl ještě zvýšil, když dosáhl 25, 1 % podílu na tuzemském trhu a 1016 prodaných aut. Druhá nejúspěšnější značka prodala soukromým zákazníkům v září pouze 774 vozů a její podíl činil 19, 1 %.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz