name | autoweek.cz

Hyundai vyhlásil Vizi 2020
27.04.2011 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Skupina Hyundai Motor Group zveřejnila svou novou korporátní vizi s názvem \"Vize 2020\" (Vision 2020), jež bude automobilovou skupinu provázet během následujícího desetiletí, a rovněž nové logo skupiny.
Nová vize skupiny zní \"Společně pro lepší budoucnost\" a vychází z nové filozofie řízení Hyundai Motor Group definované heslem: \"Uskutečnit sen lidstva vytvořením nové budoucnosti důmyslnými nápady a neustálým překonáváním nových hranic\".
Skupina Hyundai Motor Group, vytvořená v roce 2000 a vedená společností Hyundai Motor, dosáhla pozoruhodného růstu ve všech oblastech včetně výroby osobních vozů, dílů pro automobily, financování a logistických služeb.
Za pozornost stojí také obrovský pokrok ve vnímání hodnoty značky Hyundai, k němuž došlo v uplynulých deseti letech díky jejímu zaměření na kontrolu kvality. V důsledku toho se Hyundai vyšvihl v pořadí největších automobilových výrobců na světě z 10. místa v roce 2000 na 5. místo v roce 2010.
V důsledku vytrvalé snahy o globální zaměření má Hyundai Motor Group v současnosti po celém světě 42 dceřiných společností v porovnání s 10 v roce 2000. Její celková aktiva vzrostla z 36 bilionů wonů (cca 552 miliard Kč) o 219 % na 115 bilionů wonů (cca 1,762 bilionu Kč) v roce 2010. Celkový počet zaměstnanců po celém světě se zvětšil z 98 000 v roce 2000 o 81 % na 177 000.
Po nedávném převzetí společnosti Hyundai Engineering & Construction (Hyundai E&C) má Hyundai Motor Group 50 dceřiných společností, aktiva ve výši 126 bilionů wonů (cca 1,93 bilionu Kč) a přibližně 184 000 zaměstnanců po celém světě.
Kromě své celkové vize ohlásila skupina Hyundai Motor Group také dílčí vize a strategie pro tři klíčová odvětví - automobilový a ocelářský průmysl a stavebnictví. Hyundai Motor Group odhalila i pět stěžejních hodnot, které pomohou realizovat novou filozofii řízení společnosti:
Zákazník: Zákazník bude nejvyšší prioritou ve všech korporátních hodnotách.
Výzva: Hyundai bude vždy zkoumat nové možnosti a nikdy se nespokojí s dosaženými výsledky.
Spolupráce: Tvorba synergií mezi všemi podílníky a zúčastněnými stranami.
Lidé: Vytváření korporátní kultury, která si váží talentu.
\"Globality\": Kombinace slov \"Global + Ability\" (globální + schopnost) naznačuje úsilí společnosti Hyundai stát se globálně uznávaným podnikem s diverzifikovaným zázemím.
Korporátní identita skupiny
Korporátní identita reprezentuje filozofii řízení společnosti Hyundai s cílem: \"Uskutečnit sen lidstva vytvořením nové budoucnosti důmyslnými nápady a neustálým překonáváním nových hranic\".
Slovo Hyundai stoupající vzhůru nad horizont oceánu symbolizuje odvahu, inovativní charakter a sebedůvěru skupiny Hyundai Motor Group. Hlavní barva modrého odstínu \"Hyundai Blue\" ztělesňuje naději, šanci a důvěru. Rovná čára představuje neochvějný, nezdolný pocit odpovědnosti, vůli k uskutečňování vizí a lidský soucit. Základním sdělením je zářivá budoucnost, kterou Hyundai vytváří.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz