name | autoweek.cz

Ing. Arnošt Barna pověřen vedením Kia Motors Czech
05.12.2016 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
Pověřeným generálním ředitelem společnosti Kia Motors Czech (KMCz) byl prezidentem společnosti Jaewoo Yimem jmenován Ing. Arnošt Barna, dosavadní obchodní ředitel společnosti, který byl odpovědný za obchodní aktivity a rozvoj dealerské sítě značky Kia v České republice již od roku 2007.
Pověřený generální ředitel Ing. Arnošt Barna (48) pracuje pro jihokorejskou automobilku Kia již devět let. V období mezi roky 2007 a 2012 zastával pozici obchodního ředitele s rozšířenou působností pro oblast marketingu a komunikace. V letech 2012 a 2013 nově převzal odpovědnost za produktový management. Od roku 2013 dále zodpovídal i za rozvoj dealerské sítě v ČR. V těchto letech dosáhl zdvojnásobení prodeje značky Kia na českém trhu, což za devět let činí téměř 100% růst značky.
Pověřený generální ředitel Ing. Barna má v plánu dále pokračovat v dosavadní úspěšné růstové strategii značky Kia postavené na atraktivní modelové a cenové politice a jedinečné sedmileté záruce. Pro nejbližší období si stanovil tři základní cíle rozvoje - růst image značky, zvýšení prodeje velkoodběratelům a posílení dealerské sítě.
Ing. Barna vystudoval Fakultu strojní ČVUT v Praze se specializací na konstrukci osobních automobilů a spalovacích motorů. Svou 25letou kariéru v automobilovém odvětví započal u japonské značky Daihatsu a nejvíce zkušeností získal jako obchodní ředitel značek Toyota a Lexus, kde v letech 2000 až 2007 zodpovídal za veškeré prodejní aktivity pro Česko a Slovensko, rozvoj sítě a strategické plánování.
Pověřený generální ředitel Ing. Barna má v plánu dále pokračovat v dosavadní úspěšné růstové strategii značky Kia postavené na atraktivní modelové a cenové politice a jedinečné sedmileté záruce. Pro nejbližší období si stanovil tři základní cíle rozvoje - růst image značky, zvýšení prodeje velkoodběratelům a posílení dealerské sítě.
Ing. Barna vystudoval Fakultu strojní ČVUT v Praze se specializací na konstrukci osobních automobilů a spalovacích motorů. Svou 25letou kariéru v automobilovém odvětví započal u japonské značky Daihatsu a nejvíce zkušeností získal jako obchodní ředitel značek Toyota a Lexus, kde v letech 2000 až 2007 zodpovídal za veškeré prodejní aktivity pro Česko a Slovensko, rozvoj sítě a strategické plánování.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz