name | autoweek.cz

„Malá STK“ je definitivně odpískaná
12.01.2017 | Autoservis
Dne 6. 1. 2017 se sešla pracovní skupina pro tvorbu legislativy. Majitelé a provozovatelé STK jsou zde k majitelům provozovatelům SME u opraven zastoupeny s převahou 8:1. I pro ASEM ale platí: vše, co se ve skupině probírá, je neveřejné.
Informace Asociace emisních techniků a opravářů (ASEM).
Pracovní skupina 2017 pro tvorbu legislativy STK/SME
Pro skupinu, která se setkala 6. 1. 2017 na Ministerstvu dopravy, platí zákaz zveřejňování jakýchkoliv informací ohledně připravované legislativy. Zúčastnilo se jí celkem 20 lidí, z toho 9 zástupců Ministerstva dopravy ČR, jeden zástupce krajských úřadů, dva zástupci technických zkušeben, jeden poslanec, osm zástupců majitelů STK a jen jeden zástupce emisních techniků a opravářů, Pokud se hlasuje, je jasné, kdo je ve výhodě.
Jediné co tajné není: tzv. Malá STK u autoservisu je pro nejbližší roky odpískaná. Půjde zřizovat jen velkokapacitní kontrolní linky pro nejméně 3 vozidla, 26 metrů dlouhé. Budou tedy předprogramovány spory a s nimi spojené korupční příležitosti, jako je popsáno zde:
http://chrudimsky.denik.cz/zpravy_region/o-zrizeni-stk-bojuji-dve-firmy-20150817.html
nebo zde:
http://ekonomika.idnes.cz/stk-monopol-zmena-zakona-0x6-/ekonomika.aspx?c=A170106_121842_ekonomika_lve
Jen pro zajímavost: Stanice měření emisí regulovány nebyly a nejsou a nikomu to nevadí a strach nekontrolovatelnosti u nich nikdo nemá. Proč asi? Jsou malokapacitní, opravují a seřizují, kontroly nemají charakter hlavního výdělku a nemají zákaz ekonomické spjatosti s opravárenstvím, tedy ani tendence podvádět kontroly, jako tomu je opačnou motivací u STK.
Děkujeme za pochopení, že informace neveřejného charakteru z pracovních schůzek na MDČR mohu tedy za ASEM sdělovat pouze jejich členům na schůzkách nebo v diskrétní poště asociace ASEM.
Libor Fleischhans, ASEM
Pracovní skupina 2017 pro tvorbu legislativy STK/SME
Pro skupinu, která se setkala 6. 1. 2017 na Ministerstvu dopravy, platí zákaz zveřejňování jakýchkoliv informací ohledně připravované legislativy. Zúčastnilo se jí celkem 20 lidí, z toho 9 zástupců Ministerstva dopravy ČR, jeden zástupce krajských úřadů, dva zástupci technických zkušeben, jeden poslanec, osm zástupců majitelů STK a jen jeden zástupce emisních techniků a opravářů, Pokud se hlasuje, je jasné, kdo je ve výhodě.
Jediné co tajné není: tzv. Malá STK u autoservisu je pro nejbližší roky odpískaná. Půjde zřizovat jen velkokapacitní kontrolní linky pro nejméně 3 vozidla, 26 metrů dlouhé. Budou tedy předprogramovány spory a s nimi spojené korupční příležitosti, jako je popsáno zde:
http://chrudimsky.denik.cz/zpravy_region/o-zrizeni-stk-bojuji-dve-firmy-20150817.html
nebo zde:
http://ekonomika.idnes.cz/stk-monopol-zmena-zakona-0x6-/ekonomika.aspx?c=A170106_121842_ekonomika_lve
Jen pro zajímavost: Stanice měření emisí regulovány nebyly a nejsou a nikomu to nevadí a strach nekontrolovatelnosti u nich nikdo nemá. Proč asi? Jsou malokapacitní, opravují a seřizují, kontroly nemají charakter hlavního výdělku a nemají zákaz ekonomické spjatosti s opravárenstvím, tedy ani tendence podvádět kontroly, jako tomu je opačnou motivací u STK.
Děkujeme za pochopení, že informace neveřejného charakteru z pracovních schůzek na MDČR mohu tedy za ASEM sdělovat pouze jejich členům na schůzkách nebo v diskrétní poště asociace ASEM.
Libor Fleischhans, ASEM
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz