name | autoweek.cz

Nejlepší rok v historii skupiny Auto Palace
22.02.2017 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy
Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok nejlepší v historii působení firmy v ČR. Za rok 2016 prodala společnost celkem 14 069 nových a ojetých automobilů a s celkovým obratem 5,8 miliardy Kč upevnila svoji pozici druhého největšího prodejce automobilů v ČR.
Loňský rok byl pro skupinu Auto Palace rekordní hned v několika faktorech. Firma překonala svůj rekordní obrat z roku 2015 o více než 850 milionů Kč a zároveň prodala nejvíce automobilů v historii svého působení na českém trhu. Za rok 2016 prodala dealerská síť celkem 11 243 nových a 2826 ojetých automobilů, tedy o 18 % více než v roce 2015. V porovnání let 2016 a 2015 Auto Palace zvýšil prodej nových vozů o 16 % a ojetin o 26 %. Skupina Auto Palace tedy vloni rostla dynamičtěji než automobilový trh v ČR celkově (+12,5 %). Od roku 1991 dohromady na českém a slovenském trhu prodala 128 543 nových a ojetých vozů.
Auto Palace vloni udržel prvenství v prodeji značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai. V současnosti je dealerská síť prodejcem č. 2 značky Volvo, č. 3 vozů Opel a pátým nejvýznamnějším prodejcem Peugeot v ČR. Po třech letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově se společnost řadí na 9. místo v celkovém prodeji ze 184 dealerů Škoda v ČR.
Největší podíl prodaných nových vozů vloni ve skupině Auto Palace dosáhla značka Ford s prodejem 5536 vozů. Druhou příčku obsadil Hyundai s celkovým počtem 1637 vozů následovaný značkou Škoda s 1621 automobily. Ojetinám kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).
Firmě se dařilo i ve fleetovém prodeji, v jehož rámci zaznamenala nárůst o 31 %. Ještě více se skupině dařilo při uzavírání smluv na operativní leasing, kde eviduje nárůst o více než 50 % oproti roku 2015.
Firma vloni dokončila další fázi modernizace svých showroomů. Celkově do jejich rekonstrukcí investovala 36 milionů Kč a dalších 28 milionů Kč má vyčleněno pro tento rok.
V souvislosti s rostoucí poptávkou po vozech Tesla, společnost rozšiřuje flotilu této značky na šest automobilů, které budou k zapůjčení v autopůjčovně RentPoint.
Skupina zároveň vyhledává vhodné příležitosti pro rozšiřování své podnikatelské činnosti v ČR i na Slovensku.
„Rok 2016 byl pro nás velmi úspěšným, a to hned v několika směrech. Dosáhli jsme vynikajících prodejních výsledků i rekordního obratu v historii působení naší firmy v ČR. Pokračovali jsme také ve snaze být poskytovatelem č. 1 v ČR pro fleetové zákazníky. Zlepšujeme rovněž zázemí pro naše klienty a kvalitu poskytovaných služeb posouváme na ještě vyšší úroveň. V ČR jsme vloni vstoupili do segmentu luxusních ojetin, kde se nám rovněž velmi daří. V tomto roce se chceme ještě více přiblížit našemu cíli stát se do roku 2020 prodejcem č. 1 v ČR,“ uvedl generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR Ralph Howie.
Auto Palace vloni udržel prvenství v prodeji značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai. V současnosti je dealerská síť prodejcem č. 2 značky Volvo, č. 3 vozů Opel a pátým nejvýznamnějším prodejcem Peugeot v ČR. Po třech letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově se společnost řadí na 9. místo v celkovém prodeji ze 184 dealerů Škoda v ČR.
Největší podíl prodaných nových vozů vloni ve skupině Auto Palace dosáhla značka Ford s prodejem 5536 vozů. Druhou příčku obsadil Hyundai s celkovým počtem 1637 vozů následovaný značkou Škoda s 1621 automobily. Ojetinám kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).
Firmě se dařilo i ve fleetovém prodeji, v jehož rámci zaznamenala nárůst o 31 %. Ještě více se skupině dařilo při uzavírání smluv na operativní leasing, kde eviduje nárůst o více než 50 % oproti roku 2015.
Firma vloni dokončila další fázi modernizace svých showroomů. Celkově do jejich rekonstrukcí investovala 36 milionů Kč a dalších 28 milionů Kč má vyčleněno pro tento rok.
V souvislosti s rostoucí poptávkou po vozech Tesla, společnost rozšiřuje flotilu této značky na šest automobilů, které budou k zapůjčení v autopůjčovně RentPoint.
Skupina zároveň vyhledává vhodné příležitosti pro rozšiřování své podnikatelské činnosti v ČR i na Slovensku.
„Rok 2016 byl pro nás velmi úspěšným, a to hned v několika směrech. Dosáhli jsme vynikajících prodejních výsledků i rekordního obratu v historii působení naší firmy v ČR. Pokračovali jsme také ve snaze být poskytovatelem č. 1 v ČR pro fleetové zákazníky. Zlepšujeme rovněž zázemí pro naše klienty a kvalitu poskytovaných služeb posouváme na ještě vyšší úroveň. V ČR jsme vloni vstoupili do segmentu luxusních ojetin, kde se nám rovněž velmi daří. V tomto roce se chceme ještě více přiblížit našemu cíli stát se do roku 2020 prodejcem č. 1 v ČR,“ uvedl generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR Ralph Howie.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz