name | autoweek.cz
Nová Škoda Superb GreenLine
27.08.2015 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Škoda Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW spotřebuje pouhých 3,7 l/100 km, což znamená, že emise jsou jen 95 g CO2/km. Na jednu nádrž ujede více než 1780 km. Snížení spotřeby bylo dosaženo díky technickým úpravám motoru a optimalizaci aerodynamiky.
Škoda Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW je vybavena manuální šestirychlostní převodovkou. Motor 1,6 TDI je, stejně jako všechny motory modelu Superb, sériově vybaven systémem start-stop a rekuperací brzdné energie. Verze GreenLine má navíc ještě delší zpřevodování a selektivní katalytickou redukci SCR (Selective Catalytic Reduction).
Za účelem splnění různých emisních standardů po celém světě používá Superb pro úpravu výfukových plynů oxidační katalyzátor a filtr pevných částic. Obsah oxidů dusíku se v modelu Superb GreenLine snižuje systémem SCR, využívajícím redukční činidlo AdBlue, tedy synteticky vyrobený 32,5% roztok močoviny a demineralizované vody.
Kromě toho jsou na modelu Superb GreenLine aerodynamické úpravy karoserie, podvozku a podlahy. Podvozek je o oproti standardnímu Superbu o 15 mm snížený. Superb GreenLine má spoiler na pátých dveřích, Superb Combi GreenLine má spoiler na zadní výklopné stěně u hrany střechy. Superb GreenLine tím má nižší hodnotu součinitele aerodynamického odporu - Superb GreenLine cx=0,263, Superb Combi GreenLine cx=0,275.
Sériově dodávaná 16“ kola (volitelně 17“) jsou osazena pneumatikami se sníženým valivým odporem.
Škoda Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW má spotřebu 3,7 l/100 km a emise CO2 (ve verzi hatchback) 95 g/km. Na jedno natankování nádrže (66 l nafty) má dojezd více než 1780 km.
Nová Škoda Superb ve verzi Green Line se poprvé představí veřejnosti na autosalonu IAA ve Frankfurtu.
Za účelem splnění různých emisních standardů po celém světě používá Superb pro úpravu výfukových plynů oxidační katalyzátor a filtr pevných částic. Obsah oxidů dusíku se v modelu Superb GreenLine snižuje systémem SCR, využívajícím redukční činidlo AdBlue, tedy synteticky vyrobený 32,5% roztok močoviny a demineralizované vody.
Kromě toho jsou na modelu Superb GreenLine aerodynamické úpravy karoserie, podvozku a podlahy. Podvozek je o oproti standardnímu Superbu o 15 mm snížený. Superb GreenLine má spoiler na pátých dveřích, Superb Combi GreenLine má spoiler na zadní výklopné stěně u hrany střechy. Superb GreenLine tím má nižší hodnotu součinitele aerodynamického odporu - Superb GreenLine cx=0,263, Superb Combi GreenLine cx=0,275.
Sériově dodávaná 16“ kola (volitelně 17“) jsou osazena pneumatikami se sníženým valivým odporem.
Škoda Superb GreenLine 1,6 TDI/88 kW má spotřebu 3,7 l/100 km a emise CO2 (ve verzi hatchback) 95 g/km. Na jedno natankování nádrže (66 l nafty) má dojezd více než 1780 km.
Nová Škoda Superb ve verzi Green Line se poprvé představí veřejnosti na autosalonu IAA ve Frankfurtu.
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz