name | autoweek.cz

Nová služba Volvo On Demand

Nová služba Volvo On Demand

05.09.2022 | Vladimír Rybecký | Aktuality

Služba Volvo On Demand mění způsob, jakým lidé vnímají mobilitu a vlastnictví vozu.

Po úspěšné expanzi, zahrnující 250 000 registrovaných zákazníků a téměř jeden milion absolvovaných jízd, se značka M, uvedená na trh společností Volvo Cars jako společnost nabízející služby sdílené mobility, stává službou Volvo On Demand. Služba Volvo On Demand, vyvinutá a provozovaná dceřinou společností Volvo Car Mobility, pokračuje v další expanzi, přičemž nabízí nový pohled na vlastnictví vozu a městskou mobilitu.

 

Platforma pro poskytování služeb mobility rozšiřuje možnosti zákazníků využívat vozy Volvo. Jedná se o součást dlouhodobých strategických investic, jejichž smyslem je zvýšit význam sdílené mobility v rámci ekosystému Volvo Cars a naplňovat její ambici stát se do roku 2040 společností fungující na principech oběhové ekonomiky. V současné době má v plánu překročit s rozšířenou nabídkou služeb Volvo On Demand hranice Švédska.

 

Na základě externí analýzy bylo zjištěno, že jeden sdílený vůz společnosti Volvo Car Mobility dokáže v současné době ve švédských městech nahradit potřebu až devíti vozů v soukromém vlastnictví.

 

Služba Volvo On Demand bude i nadále fungovat na základě vlastní platformy řízené umělou inteligencí ve vlastnictví společnosti Volvo Cars. Jádro platformy tvoří dynamický prediktivní model společnosti Volvo Car Mobility, který na trhu představuje přední umělou inteligencí podporovanou architekturu umožňující pokročilé predikce poptávky a optimalizaci nabídky.

 

„Cílem společnosti Volvo Cars je nabídnout zákazníkům naprostou svobodu pohybu podle vlastních pravidel, udržitelně a bezpečně. Strategie společnosti Volvo Car Mobility, zaměřená na budoucnost, nám pomáhá tomuto slibu dostát. Služba Volvo On Demand přináší nové možnosti jak proniknout do vývoje flexibilního přístupu k automobilům. Je nám potěšením, že se můžeme vydat touto cestou společně. Služba Volvo On Demand dokáže oslovit cílové skupiny, které nechtějí nutně vlastnit vůz, ale na druhou stranu ho příležitostně potřebují,“ říká senior viceprezident pro globální online obchodování ve společnosti Volvo Cars Magnus Fredin.

 

„Těšíme se, že se nám na základě naší platformy mobility podaří urychlit náš růst a staneme se klíčovou nabídkou automobilky Volvo Cars. Očekáváme, že prostřednictvím nové nabídky produktů a mezinárodní expanze dojde k výraznému rozšíření naší zákaznické základny a k vytvoření zcela nové trajektorie růstu,“ uvádí generální ředitel Volvo Car Mobility Erik Jivmark.

 

Současní uživatelé služby M, spuštěné v roce 2019, se dočkají nového uživatelského rozhraní a nového designu v září 2022. Služba bude během uvedené změny fungovat jako obvykle.