name | autoweek.cz

Nové centrum digitálních služeb a řešení mobility Škoda X

Nové centrum digitálních služeb a řešení mobility Škoda X

06.06.2023 | Vladimír Rybecký | Trendy

Škoda Auto DigiLab se mění ve Škoda X. Nová značka přinese nové zaměření. Škoda X bude zavádět a provozovat nové digitální služby pro uživatele vozů Škoda. Cílem je také objevovat chytrá řešení pro testování, půjčování a dobíjení vozů.

Škoda Auto DigiLab se proměnila  v Škoda X. Pod novou značkou se Škoda Auto zabývá digitalizací svých produktů a služeb. Inovační centrum v Praze se víc orientuje na zákazníka a bude řídit digitální služby pro značku Škoda.

 

Inovovaná strategie vyhledávání nových technologií se zaměří na evropské start-upy a technologická centra. Škoda X od toho očekává rychlost, flexibilitu a vysokou efektivitu. Jako nová značka bude Škoda X podporovat hlavní činnost mateřské společnosti Škoda Auto a podporovat digitalizaci jejích produktů a služeb.

 

„Proměnou společnosti Škoda Auto DigiLab na Škoda X se dostáváme z převážně vývojového prostředí k využití nových technologií v každodenním životě. Škoda X bude jako nová značka samostatně provozovat nově vyvinuté digitální služby a pečlivě naslouchat našim zákazníkům. To nám umožní porozumět přáním klientů, reagovat na ně a poskytovat přesně ty služby, které potřebují,“ uvedl člen představenstva společnosti Škoda Auto pro prodej a marketing Martin Jahn.

 

Škoda Auto DigiLab byla dosud zaměřena především na vývoj nových služeb mobility. Její transformací do značky Škoda X se česká automobilka přesouvá z laboratoře k implementaci. Škoda X se zaměří především na zavádění nových digitálních služeb ve vozech Škoda. Automobilka tak reaguje na potřeby své cílové skupiny Contemporary Explorers a snaží se vyjít vstříc jejím požadavkům s výraznou orientací na zákazníky.

 

Zákazníci značky Škoda by měli mít možnost využívat digitální služby ke zvýšení hodnoty jejich produktu a k získání nových zkušeností. Škoda X zákazníkům nabídne nové služby, inteligentní technologie pro uživatele vozů i pro testování, půjčování nebo nabíjení.

 

Škoda X podporuje mateřskou společnost v dalším rozvoji jejího zákaznicky orientovaného přístupu a posiluje tak hlavní činnost automobilky. Škoda X již má v portfoliu služby: Pay to Fuel, Pay to Park, Offers, cestovní aplikaci Nabídky, HoppyGo, Citymove, DigiCert a Charging Hub. Pay to Fuel je zcela nová služba, která se spouští v Německu, Dánsku a Lucembursku. Díky ní mohou zákazníci provádět bezpečné bezhotovostní platby za tankování přímo z infotainmentu vozů Škoda. Služba Pay to Park určí, kde automobil parkuje a automaticky zajistí úhradu příslušného poplatku. S aplikací Nabídky mohou zákazníci automobilky Škoda dostávat informace o výhodných nabídkách od jejích partnerů. Služba sdílení vozů HoppyGo se v rámci Škoda X mění v komplexní platformu mobility, kterou mohou například využívat prodejci Škoda pro specifické testovací jízdy.