name | autoweek.cz

Nový přístup firmy Castrol v rámci střední a východní Evropy

Nový přístup firmy Castrol v rámci střední a východní Evropy

08.07.2016 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Castrol na cestě k lepší péči o zákazníky a jejich získávání prostřednictvím nového přístupu na trh v rámci střední a východní Evropy.
Optimalizací přístupu na trh Castrol směřuje ke značnému zlepšení zákaznického servisu a k získání nových zákazníků v Polsku, České a Slovenské republice a v Maďarsku, kde bude spolupracovat s menším množstvím větších autorizovaných distributorů.

Střední a východní Evropa, zahrnující Polsko, Českou a Slovenskou republiku a Maďarsko, jsou i nadále pro Castrol důležitými rostoucími trhy. Změny v přístupu na trh znamenají spolupráci firmy Castrol s autorizovanými distributory vedoucí k dalšímu zlepšení zákaznické důvěry, zákaznického servisu a tržního zásahu.

„Výsledkem těchto změn bude pro miliony zákazníků lepší přístup k světově proslulým produktovým značkám firmy Castrol. Společně s našimi partnery zamýšlíme i nadále pronikat na tento rychle rostoucí trh a posilovat naši pozici jedné z vedoucích olejářských firem,“ říká Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales Director.

„Tato změna ve způsobu distribuce produktů a služeb bude znamenat menší počet větších distribučních partnerů. S těmito partnery budeme úzce spolupracovat na ustanovení tzv. Castrol ekosystému, poskytnutí nástrojů a procesů, kontinuálních školení a přístupu k portfoliu našich produktů a služeb,“ říká Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe.

„Naši distribuční partneři jsou vybráni, aby naplnili potřeby zákazníků a požadavky jednotlivých trhů. Spolupracujeme s firmami, které mohou pro naše zákazníky vytvořit přidanou hodnotu, pomoci nám neustále zlepšovat zákaznický servis a my je vybavíme všemi potřebnými nástroji k doručení těchto hodnot,“ říká Ivo Lelkens, Central Cluster Industrial Distributor Sales Director.

„Naše plány růstu ve střední a východní Evropě jsou ambiciózní a jsou postaveny na zapojení našeho modelu pro nový přístup na trh. Toto v kombinaci s našimi novými technologicky pokročilými produkty, rozšířené o partnerství s OEM, sponzorství hlavních motoristických, zákaznických, obchodních i průmyslových akcí, zajistí, že značka Castrol bude hlavní volbou na tomto zajímavém trhu,“ uzavírá Buschbeck.

V současné době jsou vybranými Autorizovanými distributory Castrol pro Českou republiku v oblasti
  1. automobilových maziv pro autorizované servisy:
  1. Servind s.r.o.
  1. ostatních automobilových maziv:
  1. DF Partner s.r.o.
  2. Auto Kelly a. s.
  3. Elit CZ, spol. s r. o.
  4. Inter Cars Česká republika s.r.o.
  5. Stahlgruber CZ s.r.o.
  6. APM Automotive s.r.o.
  1. průmyslových maziv:
  1. Istrex Oil a. s.