name | autoweek.cz

Olomouc a Ostrava mají přímá spojení do Krakova a Katovic

Olomouc a Ostrava mají přímá spojení do Krakova a Katovic

03.08.2017 | Vladimír Rybecký | Doprava

Od roku 2013 nabízí FlixBusu pohodlný a ekologický způsob přepravy za dostupné ceny. Premiéra FlixBusu v Olomouci a Ostravě: první přímé linky do Polska a přístup do evropské sítě FlixBusu s 1200 destinacemi ve 22 zemích. „Zelená a chytrá mobilita“ jsou moderní standardy služeb s FlixBusem.
Aktuálně nabízí FlixBus, evropský poskytovatel mobility s největší meziměstskou autobusovou sítí v Evropě, nová spojení z Olomouce a Ostravy. Zelené autobusy FlixBusu spojují přímo obě města s polskými destinacemi Krakovem a Katovicemi. Pouze s jedním přestupem mají zákazníci z Olomouce i Ostravy přístup do široké evropské sítě FlixBusu.
 
„Olomouc a Ostrava zezelenají. Olomoucí a Ostravou začínáme začleňovat regionální destinace v České republice do naší sítě. Naším cílem je zavést novou mobilitu pro cestující po celé Evropě, aby se stalo poznávání nových destinací jednodušší a pohodlnější,” říká tisková mluvčí společnosti FlixBus Nina Göbbelsová.
 
Jízdenky pro přímá spojení z obou moravských měst do Krakova a Katovic je možné rezervovat on-line na webové stránce nebo pomocí bezplatné FlixBus App dostupné v češtině, je možno využít Wi-Fi připojení, zásuvek, cestující mají garantováno své sedadlo, tak jako dostatečný prostor pro nohy v klimatizovaném autobuse FlixBusu.
 
Kromě nových přímých spojení do Polska mají zákazníci z Olomouce a Ostravy přístup s jednou tranzitní zastávkou do více než 170 destinací v evropské síti FlixBusu. Například Olomouc - Katovice, 1x denně, 2:30 h, 269 Kč nebo Ostrava - Krakov, 3x denně, 2:20 h, 229 Kč.
 
Zelená mobilita - CO2 neutrální cestovní s FlixBusem
FlixBus je mladá evropská společnost působící v oblasti dálkové dopravy. FlixBus zahájil svoji činnost v roce 2013 se čtyřmi linkami vedoucími přes jižní Německo. Jakožto mladé začínající firmě se FlixBusu podařilo vybudovat největší meziměstskou autobusovou síť v Evropě. Obchodní model FlixBusu je založen na jedinečné mezinárodní spolupráci s lokálními malými a středními podniky, autobusovými dopravci. Díky propracovanému plánování spojů a modernímu rezervačnímu systému poskytuje FlixBus nejrozsáhlejší meziměstskou autobusovou síť čítající 200 000 denních spojů do 1200 destinací ve 22 zemích. V roce 2016 cestovalo zelenými autobusy kolem 30 milionů zákazníků.
 
Z center v Berlíně, Mnichově, Paříži, Záhřebu, Miláně a Kodani se tým FlixBusu stará o plánování sítě, prodej jízdenek, zákaznický servis, management kvality, marketing a prodej a v neposlední řadě také o rozvoj nových obchodních příležitostí a technologický rozvoj.
 
Cestující FlixBusu mají prospěch z vysoké kvality služeb poskytovaných za nejlepší cenu a udržitelné možnosti alternativní mobility. Kromě bezpapírové rezervace a přihlášení přes aplikaci FlixBus APP mají zákazníci možnost nahradit dobrovolně emise CO2 vyprodukované při jejich cestě. Částka kompenzace se pohybuje mezi 1 až 3 % ceny jízdenky a je určena na mezinárodně certifikované projekty v oblasti klimatu.
 
Regionální autobusoví partneři, většinou rodinné firmy, které na trhu úspěšně působí po desetiletí, jsou zodpovědní za provoz a flotilu zelených autobusů, které splňují nejvyšší nároky na komfort a bezpečnost. Díky tomuto světově unikátnímu obchodnímu modelu přepravily autobusy FlixBus již milióny zákazníků po celé Evropě a daly vznik tisícům nových pracovních míst. Zároveň podpora regionální ekonomiky vytváří možnosti vzniku nových pracovních míst.
 
Chytrá mobilita - moderní standardy služeb s FlixBusem
FlixBus nabízí zelenou a inteligentní mobilitu všem. Jeho zákazníci si mohou zarezervovat své jízdenky on-line prostřednictvím webových stránek www.FlixBus.cz, přes mobilní aplikaci FlixBus App, ve spolupráci s cestovními kancelářemi nebo přímo u řidiče autobusu.
 
Cena jízdenky zahrnuje Wi-Fi připojení, elektrické zásuvky a příjemné posezení na palubě klimatizovaných autobusů. FlixBus smartphone aplikace je dostupná v českém jazyce a má mnoho funkcí, aby bylo cestování ještě jednodušší. Zákazníci dostávají automaticky přímé informace prostřednictvím APP o případném zpoždění.
 
„S naší bezplatně dostupnou mobilní aplikací pro iOS, Windows a Android si mohou cestující snadno zarezervovat jízdenky, zjistit dostupnost linek, cestovní informace o jejich cestě a také využít navigační nástroj k vyhledání místa odjezdu. S ohledem na to jsou naši zákazníci informováni také prostřednictvím oznámení v aplikaci. FlixBus je prvním poskytovatelem na evropském trhu, který nabízí informace o zpoždění v rámci svého manažerského řízení služeb. Díky využití GPS Live-Tracking monitoruje tým FlixBusu každý ze svých zelených autobusů a vypočítává potenciální zpoždění. Check-in se provádí pomocí QR kódu přes APP aplikaci přímo u autobusu. Možnost změny rezervace nebo jejího zrušení je možné do 15 minut před odjezdem,” doplňuje Nina Göbbelsová.