name | autoweek.cz
Opel posiluje své postavení
15.08.2014 | Vladimír Rybecký | Aktuality
Po stažení Chevroletu z Evropy bude pozice Opelu ještě silnější, protože k němu přešlo 85 % jeho prodejců. Stejně jako v jiných zemích i v České republice získal Opel po ukončení prodeje vozů Chevrolet nové prodejce.
Po oznámení, že bude v Evropě ukončen prodej nových vozů Chevrolet General Motors dospělo k dohodě s většinou dosavadních prodejců této značky, aby se stali prodejci značky Opel (příp. značky Vauxhall ve Velké Británii), případně aby prodej obou značek proměnili jen v prodej Opelu. Podle finančního šéfa Opelu Michaela Lohschellera přešlo v EU k Opelu 85 % prodejců Chevroletu. GM mělo po celé Evropě 1900 prodejců Chevroletu.
Opel tak získá větší prostor pro prodej svých vozů a nyní musí přesvědčit ty zákazníky, kteří u Chevroletu hledali levnější vozy, aby se obraceli se svými potřebami na značku Opel. Pak bude reálné naplnit cíl nového šéfa Opelu Karla-Thomase Neumanna, aby se Opel už v roce 2015 vrátil k ziskovosti, tedy podstatně dřív, než byl původní plán.
Pět nových dealerů optimalizuje pokrytí značky Opel v České republice
V souvislosti s ukončením aktivit značky Chevrolet v Evropě se také českému zastoupení automobilky Opel podařilo domluvit s několika jejími prodejci, kteří posílí dealerskou síť značky Opel v ČR. Po ukončení prodeje nových vozů Chevrolet v Evropě získal Opel v České republice pět nových prodejních a servisních míst. Novými dealery Opelu se staly firmy:
Emily Frey (Praha)
Auto Horečka (Kunín)
Tři nová prodejně-servisní centra značky Opel otevřely firmy:
Autosalon Dědek (Trutnov a Náchod)
Tygr Centrum (Tuklaty)
„Po oznámení o ukončení aktivit značky Chevrolet nás samozřejmě oslovila řada jejich dealerů, kteří měli zájem pokračovat jako dealeři Opelu. V zájmu optimálního pokrytí území ČR a zdravého rozvoje dealerské sítě, což je jedna z našich strategických priorit, jsme nakonec servisní a prodejní síť Opelu rozšířili o pětici lokalit,“ vysvětluje Jan Votruba, který je odpovědný za rozvoj dealerské sítě značky Opel v ČR a SR.
„Od otevření nových prodejních a servisních lokalit očekáváme další posílení pozice a zlepšení služeb zákazníkům značky Opel,“ řekl generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel Pavel Šilha.
Vzhledem k tomu, že navíc řada tzv. duálních dealerů Opel/Chevrolet, tedy dealerů, kteří dříve prodávali a servisovali vozy obou značek, nehledá po ukončení prodejních aktivit Chevroletu náhradu a uvolněné kapacity dala plně k dispozici značce Opel, bude přítomnost značky Opel na tuzemském trhu ještě výraznější.
Opel rozšiřuje program Vítejte zpět u značky Opel i na vlastníky vozů Chevrolet
Opel láká i současné majitele vozů Chevrolet, a to jejich zařazením do programu zvýhodněných nabídek Vítejte zpět u značky Opel.
„Vzhledem k určité technické příbuznosti modelů Opel a Chevrolet předpokládáme, že ke značce Opel plynule přejde i mnoho majitelů Chevroletů při příští obměně jejich vozů. Abychom je ještě více motivovali, rozšířili jsme program Vítejte zpět u značky Opel, který přináší věrným zákazníkům značky Opel lepší podmínky pro pořízení nového vozu, i na majitele vozů Chevrolet,“ uvedl generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel Pavel Šilha.
Další články
© 2024 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz