name | autoweek.cz

Partnerství PSA Peugeot Citroën a IBM
27.04.2015 | Tiskové zprávy
PSA Peugeot Citroën a IBM navázaly partnerství s cílem urychlit a zlepšit nabídku nových služeb dostupných ve vozech s mobilním připojením. Intenzivní spolupráce na globální úrovni bude zaměřená na vytváření a distribuci nových služeb.
PSA Peugeot Citroën a IBM oznámily navázání partnerství, které ekonomickým subjektům působícím v oblasti internetu pomůže s analýzou dat potřebných k poskytování služeb ve vozidlech s mobilním připojením.
Tento zcela nový ekosystém mobilních služeb umožňuje skupině PSA rozvíjet nové obchodní příležitosti pro celou řadu průmyslových odvětví, včetně distributorů automobilů, měst zapojených do projektu Smart Cities či maloobchodu.
Řidiči a jejich spolucestující v automobilech mohou například využívat nové informace zlepšující bezpečnost a pohodlí při cestování.
Města v projektu Smart Cities budou mít možnost vyvinout moderní komunikační službu, která bude motoristy upozorňovat na práce na silnici, objížďky a dopravní zácpy.
Očekává se, že počet automobilů s mobilním připojením by měl po celém světě výrazně růst a v roce 2020 by měl dosáhnout čtvrt miliardy. Až doposud se však většina novinek týkala především aplikací pro chytré telefony, navigace a asistenční služby.
IBM a PSA se společně postarají o vývoj, prodej a marketing a dále o nabízení a zavádění těchto služeb pro nové i stávající zákazníky.
„Velmi brzy jsme si uvědomili důležitost konektivity pro zlepšení spokojenosti zákazníků s našimi vozy,“ prohlásila Brigitte Courtehouxová za PSA Peugeot Citroën. „Ve spolupráci s IBM poskytneme tyto mobilní služby široké veřejnosti, takže spotřebitelé získají novou úroveň komfortu ve voze a poskytovatelé budou mít nové možnosti, aby mohli nabídnout personalizované služby.“
Obě společnosti oznámily partnerství v loňském roce. Nyní rozšiřují spolupráci za účelem vyvinutí mobilních služeb pro vozy PSA a umožňují dalším odvětvím a podnikům nabízet ve vozech nové služby s vyšší přidanou hodnotou.
Odborníci obou společností budou v prvním inovačním centru v Paříži vyvíjet řešení odpovídající specifickým potřebám podnikání zákazníků a potřebám jejich klientely. Tito zákazníci využijí nepřetržité interaktivity s vozy skupiny PSA pro rozvíjení vlastní činnosti, pro využití nových zdrojů příjmů nebo pro vývoj inovačních řešení. Řidiči získají účinné a úsporné služby, které rozšíří možnosti mobility.
Tento zcela nový ekosystém mobilních služeb umožňuje skupině PSA rozvíjet nové obchodní příležitosti pro celou řadu průmyslových odvětví, včetně distributorů automobilů, měst zapojených do projektu Smart Cities či maloobchodu.
Řidiči a jejich spolucestující v automobilech mohou například využívat nové informace zlepšující bezpečnost a pohodlí při cestování.
Města v projektu Smart Cities budou mít možnost vyvinout moderní komunikační službu, která bude motoristy upozorňovat na práce na silnici, objížďky a dopravní zácpy.
Očekává se, že počet automobilů s mobilním připojením by měl po celém světě výrazně růst a v roce 2020 by měl dosáhnout čtvrt miliardy. Až doposud se však většina novinek týkala především aplikací pro chytré telefony, navigace a asistenční služby.
IBM a PSA se společně postarají o vývoj, prodej a marketing a dále o nabízení a zavádění těchto služeb pro nové i stávající zákazníky.
„Velmi brzy jsme si uvědomili důležitost konektivity pro zlepšení spokojenosti zákazníků s našimi vozy,“ prohlásila Brigitte Courtehouxová za PSA Peugeot Citroën. „Ve spolupráci s IBM poskytneme tyto mobilní služby široké veřejnosti, takže spotřebitelé získají novou úroveň komfortu ve voze a poskytovatelé budou mít nové možnosti, aby mohli nabídnout personalizované služby.“
Obě společnosti oznámily partnerství v loňském roce. Nyní rozšiřují spolupráci za účelem vyvinutí mobilních služeb pro vozy PSA a umožňují dalším odvětvím a podnikům nabízet ve vozech nové služby s vyšší přidanou hodnotou.
Odborníci obou společností budou v prvním inovačním centru v Paříži vyvíjet řešení odpovídající specifickým potřebám podnikání zákazníků a potřebám jejich klientely. Tito zákazníci využijí nepřetržité interaktivity s vozy skupiny PSA pro rozvíjení vlastní činnosti, pro využití nových zdrojů příjmů nebo pro vývoj inovačních řešení. Řidiči získají účinné a úsporné služby, které rozšíří možnosti mobility.
Další články
© 2025 autoweek.cz. Veškerá práva vyhrazena | O autoweek.cz