name | autoweek.cz

Peugeot Music - hudební zážitky se značkou Peugeot

Peugeot Music - hudební zážitky se značkou Peugeot

28.05.2014 | Vladimír Rybecký | Autoservis

Peugeot spouští internetové hudební rádio Peugeot Music. Jeho cílem je prostřednictvím hudebního světa přiblížit zákazníkům hodnoty značky Peugeot a přenést je do jejich počítačů, tabletů či chytrých telefonů.

Značka chce pomocí Peugeot Music posílit svůj vztah se stávajícími zákazníky i zaujmout nové, zejména mladší klientely.

 

Peugeot Music je unikátní mezinárodní hudební projekt, díky němuž se může kdokoliv kdekoliv prostřednictvím jakéhokoliv počítače, tabletu či chytrého telefonu ponořit do hudebního světa Peugeot.

 

Digitální platformu tvoří webové stránky http://peugeotmusic.com/, věnované vybraným mezinárodním umělcům, webové rádio a klub Peugeot Music.

 

Peugeot si za tímto účelem vybral velkou mezinárodní agenturu MBM Music, která se specializuje na hudební identitu významných luxusních značek. Této agentuře se podařilo osvojit si hodnoty značky Peugeot a vyjádřit je hudbou.

 

Na webovém rádiu Peugeot Music posluchači objeví exkluzivní vybrané playlisty. Členové klubu Peugeot Music se budou moci interaktivně zapojit, získávat jedinečné nahrávky, objevovat nové talenty, poslouchat koncerty v přímém přenosu, vyslechnout si rozhovory s umělci atd.

 

Webové rádio Peugeot je k dispozici také ve všech kontaktních místech značky: v showroomech, na autosalonech i ve vozech Peugeot, a to počínaje novým modelem Peugeot 108 prostřednictvím systému Mirror Screen.

 

V duchu sloganu Motion & Emotion Peugeot nachází v hudbě prostor pro přirozené vyjádření image značky. Ukázalo se to zejména prostřednictvím reklamních kampaní pro televizi. Možnosti, které značka nabízí, byl využit jako odrazový můstek pro mladé umělce, jako je Yuksek v případě kampaně značky Peugeot a jejího titulu Tonight, Jabberwocky s hitem Photomaton z reklamy na vůz Peugeot 208 nebo kalifornská skupina Edward Sharpe and The Magnetic Zeros, jejichž skladba Home je spojena s reklamou na vůz Peugeot 2008.

 

Nejnovější investicí značky Peugeot do světa hudby je partnerství s mladou švédskou zpěvačkou Lykke Li v rámci uvedení modelu Peugeot 108. V květnu vydala třetí album I Never Learn, na němž je i píseň Gun Shot spojená s kampaní k vozu Nový Peugeot 108, která bude spuštěna na začátku června.