name | autoweek.cz

Prodáno 3,5 milionu Dacií

Prodáno 3,5 milionu Dacií

21.12.2015 | Vladimír Rybecký | Tiskové zprávy

Za něco málo přes 10 let získala Dacia v Evropě a Středomoří více než 3 500 000 zákazníků. Jubilejní prodanou Dacií je Sandero Stepway, který si koupila anglická zákaznice.
Jody Panovová obdržela od obchodního ředitele pro Evropu Denise Le Vota klíčky od 3 500 000. Dacie prodané od znovuzrození značky v roce 2004. Stala se šťastnou majitelkou vozu Dacia Sandero Stepway a nové auto si koupila poprvé. Předání klíčků proběhlo u dealera Dacie na londýnském předměstí v Mill Lane.
 
Během své cesty do Turecka viděli rodiče Jody Panovové na silnicích velké množství Dacií a po svém návratu z dovolené poradili své dceři, aby se poptala po těchto autech, která „se zdají být dobrá“. Když Jody přišla pro radu k prodejci v Mill Lane, zaujal ji především design Sandera Stepway, a tak si ho objednala.
 
„Dnes předáváme 3,5miliónté klíče do vozu Dacia a jsem velmi rád, že je to ve Spojeném království, kde jsme značku uvedli na trh v roce 2013. Překročením mety v podobě 3,5 miliónů zákazníků potvrzuje značka Dacia svůj úspěch díky jednoduchému a jasnému slibu, který perfektně splňuje očekávání zákazníků, kteří žádají spolehlivá a bezpečná vozidla s moderní výbavou a funkcemi za dostupné ceny,“ řekl Denis Le Vot, obchodní ředitel pro Evropu G9 skupiny Renault.
 
Dva roky po celkovém faceliftu své produktové řady pokračuje Dacia ve svém růstu. Během prvního pololetí roku 2015 vzrostl prodej značky Dacia o 10,1 %, zatímco v Evropě se prodej během prvního pololetí zvýšil o 5,5 %. Ze 44 zemí, které prodávají značku Dacia, jich během prvního pololetí 2015 19 zaznamenalo prodejní rekord.
 
Ve Francii má Dacia stabilní 5. místo na trhu s osobními vozidly, tržní podíl 5,3 % a 4. místo v prodeji soukromým zákazníkům. V České republice je Dacia dlouhodobě 3. nejprodávanější značkou české soukromé klientele a model Duster je i nadále prvním mezi importovanými SUV.